/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Autonummerering i Excel?????
Fra : kurtmoeller
Vist : 2184 gange
200 point
Dato : 27-03-08 11:00

Vil gerne lave en faktura-skabelon med original+ 1 kopi i Excel. Har lavet skabelonen med automatisk dato, men mangler den lovpligtige fortløbende nummerering af fakturanumrene. Kopien indeholder referencer til originalen, så den bliver magen til.
Er der nogen, der kan give mig formlen til autonummerering?
Er det nødvendigt, at samtlige faktura kommer til at stå på en lang række i samme dokument - eller kan det nye nummer genereres HVER GANG skabelonen åbnes??

Accepteret svar
Fra : berpox

Modtaget 200 point
Dato : 27-03-08 12:03

Jeg har løst det ved hjælp af VBA.... jeg kan email dig en excel-skabelon som kan det der med fortløbende numre.... så kan du selv bygge videre.

Smid et privat indlæg med din emailadresse.....så skal jeg sende noget til dig.

Kommentar
Fra : kurtmoeller

Dato : 27-03-08 18:06

Hej berpox!
Min mailadresse er: kurtmoeller@stofanet.dk
På forhånd tak!

Kommentar
Fra : berpox

Dato : 27-03-08 22:03

Er afsendt....men får denne meddelelse i hotmail som auto-reply efter afsendelse....
Citat
Høj risiko Denne meddelelse er blevet blokeret for at beskytte dine personlige oplysninger. Åbn meddelelse
Re: Excel-faktura-skabelon (Autosvar/Autoreply)

Og det kan man så læse mere om her....
http://help.live.com/Help.aspx?market=da-DK&project=MailFull&querytype=topic&query=WL_Mail_CONC_AboutSenderID.htm

Hvad sker der?

Kommentar
Fra : kurtmoeller

Dato : 28-03-08 00:23

Har modtaget din mail på normal vis! Mange tak! Jeg vil lige undersøge, hvorfor du får en sådan meddelelse!
Mvh
Kurt Møller

Godkendelse af svar
Fra : kurtmoeller

Dato : 28-03-08 00:24

Tak for svaret berpox.