/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
special efetter
Fra : mattiasdrengen
Vist : 538 gange
85 point
Dato : 26-03-08 13:43

hej jeg kunne godt tinke mig at lave en god fil med nogen efeter på men jeg er blank på hvordan man gør??!?? så jeg leder efter en hjemmeside med en guide og noget man kan downloade eller sådan noget så jeg kan lavde de efter

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 26-03-08 14:43

Prøv at gå ind i Windows moviemaker, der er nogle få effekter du kan starte op med

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 26-03-08 20:38

det er ikke godt nok det skal være sådan som skud og sådan

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 29-03-08 07:43

altså efkter som ild i en mand og pikke og at mand kan tegne
på filmene

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 29-03-08 10:13

Citat
som ild i en mand og pikke

Jeg kan godt foreslå dig noget, som du hellere skulle beskæftige dig med, og ville have meget mere gavn af. Om det har noget med sp. at gøre?? Nej, men jeg mener det alligevel!!!!

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 42 point
Dato : 29-03-08 10:30

Nemlig, pas din skole og koncentrer dig om danskundervisningen. Så kan du altid lege Steven Spielberg senere...

God weekend

Godkendelse af svar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 01-04-08 19:17

det er rigtigt at jeg skal passe min skole men jeg har også en fritid!!
Stouenberg.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 01-04-08 19:22

Nå var det sådan et svar du søge, det skulle du da have skrevet