/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
HURTIGT spørgsmål
Fra : kimm01
Vist : 653 gange
50 point
Dato : 25-03-08 17:29

hej lige nogen der ved hvordan man får internet explorer til at lade være med at vise hvad jeg fx har søgt på, på google?

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-03-08 17:30

tryk på funktioner, i toppen - tryk på slet, tryk på ryd oversigten

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 25-03-08 17:31

ok men den skal heller ikke huske det fremover.....

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-08 17:35

hvorfor dog det. En masse unødigt besvær, når det er så let at fjerne

Smag og behag

Kommentar
Fra : refi

Dato : 25-03-08 17:35

Så trykker du bare igen.....

Det giver fingermuskler

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 35 point
Dato : 25-03-08 17:39

Ikke helt sikker, men er det ikke i Internetindstillinger, under fanen Indhold og Indstillinger for autoudførelse, der skal du fjerne nogle markeringer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 25-03-08 17:52

Citat
Hvordan fjerner jeg tidligere søgninger, når jeg begynder en ny forespørgsel?

Din søgehistorik er en funktion i Internet Explorer 5.0. For at slå denne funktion fra, gå til "Internet Indstillinger" under "Værktøjer" menuen, og vælg "Indhold" fanen. I området med personlige oplysninger, vælges 'Automatisk færdiggørelse'. Klik på 'Rens formular' knappen. Du kan også fravælge formular knappen i det samme vindue, for at forhindre tidligere søgninger i at dukke op i fremtiden. Alternativt kan du slette enkelte punkter fra historikken ved at bruge "ned" piletasten for at vælge en tidligere søgning og trykke på Delete når en uønsket søgning er markeret

http://www.google.dk/intl/da/faq.html#iehistory

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-08 17:53

Internet indstillinger - fanebladet Indhold - ned og klik på knappen Autoudførelse, der kan du fjerne markering i Web adresser og formularer

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-03-08 18:08

Og husk de lokale temp filer også

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 25-03-08 18:25

og så lige en gang til

klik funktioner - internetindstillinger - indhold - find autoudførelse og fjern flueben i de tre øverste felter (bedst at der er flueben i det nederste)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 18:51

Og så er den ged vist barberet, vi er jo stor set enige

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-03-08 18:55

aaiigggeee o.v.n. vi har li det så sjovt

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-08 19:00

og så lige en gang til .........................

Ok ikke drille

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 25-03-08 19:02

spørgeren stiller et hurtig spørgsmål, men er ikke hurtig til at melde tilbage, så vi boltrer os som fisk i vandet

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-08 19:04

det jeg lave tog nu også nogen tid

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-08 19:04

--- lavede ---

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-03-08 19:05

du glemte

at

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-03-08 19:07

Måske hvis der stod lave

Kommentar
Fra : Otnob

Dato : 25-03-08 19:40

Rart med de påskeøl, virkningen holder åbenbart længe

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 25-03-08 19:41

Hik ja sgjuu da

Kommentar
Fra : kimm01

Dato : 25-03-08 19:43

takker
ja blev lige nød til at gå så svarer først nu men man skulle bare fjerne flue benet i formularer men så husker den vel ikke mit navn osv hvis jeg skal skrive det nogle steder når jeg bestiller ting osv. så det er pænt skod. troede man kunne sige det kun skulle glemme det ved søgemaskiner. for mener da bare den siger det første gang man søger om den skal huske det.

ps vi lader den lige kører lidt endnu for at se om der nogen der kan det trick......???

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-08 19:49

Dette program der hedder beclean er fedt Med det kan du selv bestemme hvad der skal ryddes op i ved at afmærke flueben i f.eks history i din brovser eller cookies eller midlertidige internetfiler eller ellerdu bestemmer selv http://files.filefront.com/beclean140exe/;6644140;/fileinfo.html

Mvh SunoFisken der kun har en profil

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 25-03-08 20:00

Citat
--- lavede --- det jeg lave tog nu også nogen tid

nu er det næsten sat sammen

Godkendelse af svar
Fra : kimm01

Dato : 26-03-08 17:31

Tak for svaret o.v.n..
det fair

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 26-03-08 17:55

Selv tak, du fik slettet søge historikken ikke ?