/ Forside/ Interesser / Fritid / Håndarbejde / Spørgsmål
10  Camillasm.. 1373
Strikkede sokker
Fra : aliceohlers
Vist : 5049 gange
50 point
Dato : 25-03-08 14:27

Hej
Jeg søger efter strømper som er strikket på 2 pinde da jeg ikke kan strikke med 5 pinde, maskerne render af pinden hele tiden for mig. Så hvis der er nogle som ligger inde med en opskrift eller ved hvor jeg evt kan finde den siger jeg tak på forhånd.
Alice

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-08 14:33
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-03-08 16:00
Kommentar
Fra : aliceohlers

Dato : 25-03-08 18:20

Tusind tak for tipsene det er nogle lette opskrifter at gå igang med.
Alice

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-03-08 18:33

Tak hvis du er tilfreds så husk at godkende svar

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 25-03-08 19:31

HelleBirgitte

Citat
hvis du er tilfreds så husk at godkende svar

Det er IKKE noget spørgeren SKAL

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 25-03-08 20:15

Citat
Det er IKKE noget spørgeren SKAL
Sandt nok Olesen-50 - men det er nu rart, syntes jeg, hvis et spørgsmål, der er besvaret tilfredsstillende, bliver accepteret. Mange spørgere vælger bare at anullere, uden at vide at deres point er trukket, i det øjeblik spørgsmålet er stillet, og der er kommet bare een besvarelse

Kommentar
Fra : aliceohlers

Dato : 25-03-08 21:45

Hvor godkender jeg?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-03-08 06:49

Citat
Hvor godkender jeg?

Du skal bare klikke på accepter på det svar, som du syntes bedst om

Kommentar
Fra : Olesen-50

Dato : 26-03-08 10:18

Citat
men det er nu rart, syntes jeg, hvis et spørgsmål, der er besvaret tilfredsstillende, bliver accepteret

Er tak ikke nok

Citat
Tusind tak for tipsene det er nogle lette opskrifter at gå igang med.

Kommentar
Fra : Troldepige

Dato : 26-03-08 12:14

På Rokken.dk kan du også finde strømpe opskrifter, så vidt jeg husker, også til 2 pinde.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-03-08 13:04

Citat
Er tak ikke nok
Jo, tak er da nok
Jeg skrev det kun, fordi jeg havde på fornemmelsen, at spørgeren ikke vidste, hvordan man accepterer et svar.Det viste sig jo også at være rigtigt
Citat
Hvor godkender jeg?

Så Olesen-50 ingen grund til

Hvis jeg har trådt nogen over tæerne, var det bestemt ikke min mening

Godkendelse af svar
Fra : aliceohlers

Dato : 26-03-08 17:47

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 26-03-08 18:11

Selv tak, håber du får strikket nogle dejlige strømper