/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Klaphat stoppet af politiet
Fra : tjasse
Vist : 987 gange
50 point
Dato : 25-03-08 09:26

http://youtube.com/watch?v=6I52KwmdQS4&feature=related

Jeg kan virkelig ikke beskrive med ord hvad der sker for ham... han er bare langt ude...
Læs også lige de kommenterer han får

Vel ikke et spørgsmål, men øhhh.............

Kommentar
Fra : trimare46

Dato : 25-03-08 09:41

ja, de tror sgu de kan komme her og skabe sig som de vil. synd han ikke fik en tur i detentionen.
og respekt for de to betjente. de håndterer sagen rigtig flot.

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 60 point
Dato : 25-03-08 10:07

Stort skulderklap til betjentene, de skal godt nok stå model til meget

Bemærkningerne er rammende, måske ikke alle lige mine ord, men meningen er go nok

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 25-03-08 10:13

Sikke da en nar, han er da rent til grin..ja det er fandme flot som betjenete håndterer det. Jeg havde nok ikke haft samme tålmodighed..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 25-03-08 10:15

Ja han sku da tage en tur ned hvor peberet gror og så gentage sit sjow sådan en nød Har har da lært nogle ord selv om det ikke er så mange Oh man kan jo ligefrem misunde deres arbejde de der Betjente

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-08 10:32

Helt enig,med alt ovenstående.Ufatteligt hvad det danske politi må stå model til.
Han skulle have haft en regulær arbejdsmands-lussing.Det havde nok stoppet kæften på sådan en halvabe.Men han har dog lært at skælde ud på køwenhavnsk.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 25-03-08 10:47

Hold da kæft

Han er sgu da lige til en tvangsindlæggelse........eller måske .....skulle politiet lige have lov til at gi' sådan nogen et forsvarligt drag over nakken.......det virker garanteret meget bedre

"Stakkels forfulgte og chikanerede person".......Måske han bare skulle fylde tanken på sin VW......og så begynde at køre sydøst på.......og blive dernede

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 25-03-08 11:45

Han havde ingen pistoler og ballonprøven viste intet. Talte kun provokerende til mobilen.
Kørekortet lå bare 2 min væk.

=
PolitiChicane

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-08 13:21

Citat
Han havde ingen pistoler
Meget atypisk.
Mon ikke disse individer selv er skyld i at der skal holdes et vågent øje med dem.Jeg tror det.
Er det mon ellers en adfærd, du selv kender til???????????

Mosebaek.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 25-03-08 14:00

Øv båtnakken har fjernet videoen

This video has been removed by the user.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 14:02

Citat
Kørekortet lå bare 2 min væk.

Det er der sikkert mange der siger, men det er sq da ingen undskyldning for hans dårlige opførsel.

Kommentar
Fra : tjasse

Dato : 25-03-08 14:10

Ha ha, en anden bruger har lagt dem op igen

http://youtube.com/watch?v=XSLFAtPmRzo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-03-08 14:29

Så er der også flere der får muligheden for at se, hvad politiet er oppe imod. Husk det næste gang, nogle brokker sig over politivold mm

Kommentar
Fra : vaxen

Dato : 25-03-08 14:59

Kors i skuret, hvor er han dog piiiinlig

Vaxen

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 25-03-08 16:14

Video bestilt af Dansk Politiforbund, som viser hvor roligt og høfligt de tager situationen, så de kan få mere i løn. Provokatøren får et godt honorar for sin medvirken.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 25-03-08 17:44

Citat
Video bestilt af Dansk Politiforbund, som viser hvor roligt og høfligt de tager situationen, så de kan få mere i løn. Provokatøren får et godt honorar for sin medvirken.

Der er nu ikke meget Sherlock-Holmes over dig.

Du er ligeså let læselig,som en åben bog.Kamelskubber.

Mosebaek.

Kommentar
Fra : jlbendtsen

Dato : 25-03-08 19:53

Ja og han truer med extrabladet...Hvem bliver mon til grin????
Og sender videoen ind sammen med sin klage...joh tak han får heeeeeeeeeeeeeeeeelt sikkert medhold.....NOT!!!

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 25-03-08 21:14

Det er tydeligt at det var aftalt spil.

Kommentar
Fra : Sherlock-Holmes

Dato : 26-03-08 06:42

Korrekt...

Godkendelse af svar
Fra : tjasse

Dato : 26-03-08 07:47

Tak for svaret Nordsted1.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 26-03-08 08:28

Mon ikke det desværre er et billede af hverdagen i Danmark.
Ukrudt er føget ind under hegnet.

Mosebaek.