/ Forside/ Teknologi / Hardware / Lydkort / Spørgsmål
10  Sunowich 657
Hjælp mit Lydkort manger konfiguration
Fra : baller
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 25-02-03 12:50

Hej alle sammen !!
Jeg har lige købt et nyt lydkort ( Sound Blaster Audigy2 D400 bulk version) og det køre fint, men nu har jeg desuden erhveret mig et headset med tilhørende mikrofon. Nu kommer det, den virker dælme ikke, selve mikrofonen ved jeg virker, men det er noget med at man kan tildele lydkortet andre funktioner. Har prøvet alle udgange i kortet, alle indgange, alle indstillinger kan bare ikke finde ud af hvordan man sættter den rigtig op på det lydkort. Anyway så kan jeg bare ikke få det til at virke nogen der har haft samme problem så del endlig med jeres viden.
På forhånd tak Henrik Larsen :0)

Kommentar
Fra : strarup

Dato : 25-02-03 13:58

Hej Henrik,

prøv at dobbeltklikke på "højtaler ikonet" nede i højre hjørne ved Klokken...

tryk på indstillinger i menuen... vælg her "Egenskaber" sæt en prik i Indspillning og kryds ved microfon ("Mic"), gør det samme ved "afspilning" (prik og kryds)...

her ka' du så i "panelet" justere lydstyrken for microfonen...

mvh.

Strarup

Kommentar
Fra : baller

Dato : 25-02-03 21:22

Hej Igen....
Den lille højtaler har jeg ikke da der er en sourround mixer fra SB der følger med til lydkortet. Inde i selve mixeren står der ikke noget om mikrofon bare line-in andre muligheder. Jeg har hentet de nyeste drivere så jeg kan da ikke forstå hvorfor der ikke er et et sted man kan stille på lyden til mikrofonen i selve mixeren.

Accepteret svar
Fra : starson45

Modtaget 100 point
Dato : 09-04-03 15:52

hvis ikke ikonet er i processlinjen for neden, kan du finde lydindstillinger ved : Start , Programmer , Tilbehør , Underholdning , Volumekontrol.

MVH
Starson45

Godkendelse af svar
Fra : baller

Dato : 09-07-03 00:20

Tak for svaret starson45.