/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
wii spil
Fra : trudslevperle
Vist : 836 gange
45 point
Dato : 24-03-08 09:49

Har hentet spil i rar. format til wii, hvordan for jeg dem i brugbar stand til wii'en?

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 24-03-08 09:58

Du skal vel udpakke den/(dem), og så kan det være er kommer en iso-fil. Har du prøvet det?

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 10:02

Ja, udpakke dem i winrar, hvordan brænder jeg dem så?

Accepteret svar
Fra : Nickoe

Modtaget 55 point
Dato : 24-03-08 10:06

Hvis det er en sådan isofil, som jeg snakker om, så er det bare at åbne den med dit foretrukne brændeprogram. Der står nog et eller andet sted: Open image file / Åben billed fil. Eller sådan i den stil. Men hvad er det for filer der fremkommer når du udpakker?

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 10:15

er ikke kommet så langt endnu, da jeg slette det hele første gang, fordi det ikke virkede, så nu prøver jeg igen, det skal bare virke. Jeg skulle bare lige vide om det var rigtigt, det jeg gjorde... tak for hjælpen indtil videre...

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 10:16

Tak for svaret Nickoe.

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 24-03-08 10:18

Nå, det kom vi da hurtigt om, men jeg kan i hvert fald forestille mig, at der er en iso-fil eller ligende, som bare skal brændes, efter udpakning.

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-03-08 11:32

hvis det er et af de der "gratis" spil fra internettet kan det godt være at maskinen skal moddes før det overhovedet vil virke.

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 12:12

Hvad vil det sige at modde en wii maskine?

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 24-03-08 12:29

At der skal sættes en special chip i maskinen for at brændte skiver virker, jeg mener at have set dem til omkring 500 kroner, men hvis man ikke er ferme til at lodde, skal man jo også have den sendt ind til forretningen så de kan gøre det, så det kan godt blive en halvdyr affære.

Kommentar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 12:49

Hvem kan man få til at lave sådan en "affære", og vil det kunne gøre så jeg kan afspille dvd'er med disse filer på?