/ Forside/ Interesser / Fritid / Andet fritid / Spørgsmål
10  Klaudi 3672
iPod
Fra : Malli90
Vist : 683 gange
20 point
Dato : 23-03-08 21:22

Hej Alle.

Jeg har et spørgsmål i forhold til min iPod.
Min iPod er en iPod-touch og der kan selvfølgelig ligge film og musikvideoer på.
Nu har jeg prøvet mange gang på at ligge både film og musikvideoer ind på, men det kan jeg ikke finde ud af.
Så!, ville hører, om der er nogen der vil hjælpe mig, og fortælle mig hvordan man gør?

Hilsen Mallie

Accepteret svar
Fra : cool2000000

Modtaget 30 point
Dato : 23-03-08 21:55

Du skal ændre din film-format, til ipoden..

så du kan afspille den:!

Godkendelse af svar
Fra : Malli90

Dato : 23-03-08 22:45

Tak for svaret cool2000000.

Men tænkte nu mere på: hvordan man får selve filmen Ind i iTunes ?

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 23-03-08 22:47

Den kan du jo sende på forskellige vis, via et kabel, usb, bluetooth, internet hvis du har det osv.

Kommentar
Fra : Malli90

Dato : 23-03-08 22:52

okay. men hvis musikvideo'en ligger på computeren allerede .. Burde man så ikke kunne ligge den ind på samme måde som man gør med musik.. Du ved, "Tilføj fil eller mappe" ... Det ville jeg umiddelbart gætte på, men når jeg prøver, så virker det ikke..

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 23-03-08 22:56

.. hmm .., nogle gange så er det fordi, det ikke lægger på rette sted.

det skal lægge i "video" mappen, så den derefter kan afspilles..

du kan også prøve at sende filen, på en af de andre metoder..!

Kommentar
Fra : Malli90

Dato : 23-03-08 22:59

okay.. super tak for din hjælp .. Jeg vil prøve at løse mit problem på en eller anden måde :D
Og tak igen

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-08 23:09

Hej

Citat
How to transfer files to ipod?
---------------------------------
I am having trouble with transferring files other than music onto my ipod.
These include movies, word documents etc..
Also is it possible to transfer files on your ipod onto another computer??

First, enable Disk Mode in iPod. It can be done in iTunes with iPod connected.

After that, iPod is visible as a removable hard drive. You can use it as you wish - for file transfer, backup and so on.

Remember, in disk mode you cannot unmount iPod with Eject function in iTunes.
Instead, you should use removal icon in system tray.

Håber det kan hjælpe dig.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Malli90

Dato : 23-03-08 23:12

hey klaudi..

Ja, helt klart .. Mange tak .. :p

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-03-08 23:20

Følgende Video formater er understøttet af iPod touch:
H.264 (Baseline Profile Level 3.0)
MPEG-4 (Simple Profile)

Lyd formater:
AAC (M4A, M4B, M4P, up to 320 Kbps)
Apple Lossless (a high-quality compressed format)
MP3 (up to 320 Kbps)
MP3 Variable Bit Rate (VBR)
WAV
AA (audible.com spoken word, formats 2, 3, and 4)
AIFF

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Malli90

Dato : 24-03-08 21:31

Tak.. nu har jeg fundet ud af det (:
Det virker yay :D

Tak for hjælpen til Alle

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 24-03-08 21:39

Fint, så kan du både se og høre!

mvh klaudi