/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Problemer med fladsskærns tv..
Fra : vendhalm
Vist : 487 gange
200 point
Dato : 23-03-08 17:22

Købte mig et spit nyt Samsung fladskærms tv for ca. 3 uger siden.

Første gang fjernsynet blev tændt, var billedet der i ca. 3 sek, og så blev skærmen sort, men tv'et var stadig tændt, og lyden kørte stadig, man ku skuifte kanal osv. - Det er altså kun billedet det er galt med.
Jeg tænkte, at den måske havde haft en hård rejse, og trængte til at stå og vænne sig til temperaturen (ved ikk om det bar er en skrøne), så jeg slukkede den, og lod den stå - og det virkede så !

Nu er den pludselig begyndt på det samme igen. Men den reagerer lidt foskelligt hver gang, nogen gange bliver billedet lysere, så mørkere igen, og lysere osv.- og så er der ingen billede igen.

Andre gange kommer det helt uden varsel, så ska tv'et for det meste stå i 5 min slukket, og så kommer billedet igen, men nu har den været død en hel dag, uden at der er kommet billede på i lang tid :S

Jeg tænkte at det måske var energisparen, men det gjorde ingen forskel, har prøvet at sætte den på forskellige "modes" (Fx. Movie, standard osv.) - også uden held.

Jeg har prøvet at resette tv'et - men stadig samme svar.

Kan det være en forkert indstilling, eller ska jeg sende det tilbage ?

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 23-03-08 17:36

- få det byttet...

Annuller spørgsmålet
Fra : vendhalm

Dato : 23-03-08 17:42

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål