/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
ferielejligheder gran canaria
Fra : karin42
Vist : 500 gange
50 point
Dato : 23-03-08 17:14

Vi søger efter folk der har boet i små lejligheder i porto Rico dvs. lejligheder med køkken og til to personer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 17:18

Hvad vil du vide Karin?

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 23-03-08 17:24

undskyld hvis jeg var lidt diset men det jeg gerne vil vide er om nogen her har prøvet at leje en lejlighed med ORDENTLIGE GRYDER OG KOGEMULIGHEDER .
selvfølgelig til en meget billig pris

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 23-03-08 17:44

Citat
Hvad vil du vide Karin?

Og så kom klumme.

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 23-03-08 18:18

Nej Karin. Det er jo spansk LOOL Men de er da brugbare. Det er godt nok 5 år siden, så det kan jo være at det er blevet bedre.

Må hellere lige hilse på Sunovits, ellers blir den ked af det. Hej Sunovits... har du virkelig tid til at lave alle de profiler??? Du må være tyndt ude, siden du ter dig så barnligt

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 50 point
Dato : 23-03-08 19:33

Ja vi har da boet et par gange i Puerto Rico................og køkkengrejet er nogenlunde.
Som regel er det bedst i de nyopførte legligheder og helst 2 værelses.

Godkendelse af svar
Fra : karin42

Dato : 23-03-08 23:11

Tak for svaret Eyvind.
ok. vi ser hvad der viser sig

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 24-03-08 11:07

Et lille ferieråd.
Handel i en "BAZAR" kan være meget sjovt............men de ægte elektronikvarer køber man hos forretningskæden "Visanta" som ligger inde i Ingles (vist ikke stavet rigtigt) i et af Jumbocentret.
Noget andet i skal holde jer fra er de pågående sælgere af timeshare lejligheder - de vil som regel forære jer noget, men så bliver i også næsten hjernevasket til at købe en "andel"

Kommentar
Fra : karin42

Dato : 24-03-08 13:36

Tak for dit gode råd eyvind , vi køber som regel aldrig noget af den slags i udlandet , man får jo heller ikke nogen form for service de steder.
mvh. karin.