/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Vedr. kendskab til PayPal
Fra : 2100
Vist : 715 gange
50 point
Dato : 23-03-08 13:39

Jeg har oprettet en konto på PayPal med betaling og indbetaling til min konto. Når jeg går ind på min PayPal konto kan jeg se at der er 2 som har indbetalt et beløb.

Det som jeg gerne vil vide er om jeg skal gøre noget eller de bliver automatisk overført til min konto her i Danmark.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 23-03-08 13:48

Du skal selv vælge mellem at lade pengene stå (hvilket sker hvis du intet gør) eller at sætte dem til overførsel hvilket tager 3-5 hverdage.

God fornøjelse.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 13:50

hvordan sætter jeg den til at overføre

Kommentar
Fra : brokke44

Dato : 23-03-08 13:53

Som jeg har forstået PayPal skal du gå ind på din konto hos PayPal og derfra overføre penge til din bankkonto. Læg mærke til, at dette koster et gebyr.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 13:57

Skal jeg vinge af nogle steder for at overføre indbetalte beløb eller hvordan gør jeg ????

Accepteret svar
Fra : linux-man

Modtaget 60 point
Dato : 23-03-08 14:06

Log ind, og vælg tredie menupunkt "Withdraw".... Så giver resten sig selv.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 14:24

linux-man

Fremgangsmåden er sådan ?

Først vinger man diverse indbetaling af og indsætter dem på PayPal konto. Derefter går man ind under Withdraw og klikker på dette her link: Withdraw funds to your bank account

Men minimun beløb for overførsel er 60 DDK er dette korrekt ?????

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-08 15:04

Det er sikkert fordi, det er gebyret?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 15:10

Nej gebyr kender jeg, det bliver trukket ud af hver indbetalte beløb, svarer til dankort gebyr. Men minimun beløb man åbenbart kan overføre fra PayPal konto til sin danske konto er åbenbart 60,00 DDK

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-08 15:47

Det er gebyret for indbetaling, der trækkes ved indbetaling. Er du sikker på, at der ikke OGSÅ er et gebyr for udbetaling?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 15:50

Bille1948 : Har du selv en PayPal konto hvor der kan indbetales penge til ??

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-03-08 16:00

Jeg skal IKKE have mere med PayPal at gøre.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 16:07

Ok - jeg er så træt af de svar som: hvis og hvis, jeg tror, jeg mener det er sådan, det vil jeg tro er rigtig, det mener jeg o.s.v

Hvis man ingen kendskab har til et spørgsmål skal man ikke svare på dette.

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 23-03-08 17:04

Når du har logget ind kommer du frem til en side hvor du kan se hvad du har stående på din paypalkonto. Det der bliver indbetalt, går automatisk ind. Jeg har aldrig sat nogle flueben får at modtage dem eller behøvet at acceptere dem.

På den skærm du får frem kan du se at der i nederste linie står Current total in DKK og beløbet i danske kroner. De står ikke på din personlige bankkonto endnu. Hvis du vælger at trække dem ned så du kan hæve dem i banken, skal du klikke på Withdraw oppe på linien foroven.

Derfra giver det sig selv. Hvis du ikke bruger giro, skal du hakke af i Non-giro og så ellers taste dit kontonummer osv længere nede.

Hvis du trækker 499,99 kroner eller mindre ned, så koster det 5 kroner i gebyr. 50 kroner eller derover er gratis. Hvornår de trækker dem og om der er en nedre grænse ved jeg ikke, men har selv en paypal konto, men har aldrig trukket penge ud fra den.

Hvis du engang selv skal betale noget over paypal, tager de først af de penge du har stående deroppe før den trækker direkte fra din bankkonto.

Hvad har du for en paypal konto ?? Personal eller premier ? Det kan du se på den første side efter login i linie 3 hvor der står Account type

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 23-03-08 17:05

Citat
50 kroner eller derover

Mente selvfølgelig 500 kroner eller derover

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 23-03-08 17:11

Tak for svaret linux-man.

Kommentar
Fra : linux-man

Dato : 23-03-08 18:28

Velbekomme. Glad for, at svaret kunne bruges. Fortsat god Påske.