/ Forside/ Interesser / Helbred / Massage / Spørgsmål
10  mango 110
erotiske massage optagelser
Fra : snaken
Vist : 2415 gange
50 point
Dato : 23-03-08 13:36

Erotisk massage synes jeg er utrolig lækkert. F.eks noget i stil med det her: http://www.youtube.com/watch?v=MAzR6TBfAW4

Lækker afslappende musik, ægte kærlighedsberøring m.v som ikke nødvendigvis ender i samleje m.v.

Er der nogen som kan anvise lovlige links til lignende optagelser uden at det ender i porno m.v.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 23-03-08 18:52

Hej
Hva' med do it yourself metoden i stedet for passiv kikken på.
Hilsen Ingelein

Accepteret svar
Fra : EnergiCirklen

Modtaget 50 point
Dato : 01-04-08 19:48

Fint ling til en massage!
Jeg må sig at det er meget bedre at få en blid og behagelig masage en det er at se på.
Invister tid og penge på dig selv og få der meget bedre, det er mit råd. kik mind på energicirklen.dk og se mere.
God fornøjelse.
PS det kunne da godt være at jeg skulle gække lidt video op også
Finn

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 28-05-08 21:21

Tak for svaret til jer begge.