/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
Advokat med specifik viden.
Fra : vedikkealt
Vist : 694 gange
300 point
Dato : 21-03-08 21:30

Hej Allesammen

Skulle der her på Kandu, være en, som har kendskab til en Advokat, der før har kørt en retssag, gående ud på, at få en Generalforsamling kendt ugyldig.

Mig vidende, skulle det være praksis, at en Generalforsamling bliver kendt ugyldig, når ikke alle gyldige medlemmer har været indbudt til Generalforsamlingen, og at der så også samtidigt bliver nægtet, at der kommer en Bisidder med.

Jeg har ikke selv, kunne finde disse rets udskrifter på nettet, måske der er hjælp at hente her.

Fortsat God Påske

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 21-03-08 21:49

Prøv Advokat Ole Malmqvist Han har skrevet en bog ANSVAR som omhandler foreninger og foreningsarbejde

http://www.google.dk/search?hl=da&q=Advokat+Ole+Malmqvist+&btnG=Google-s%C3%B8gning&meta=lr%3Dlang_da

MVH Smokei

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-03-08 21:50

Jeg tror at du via denne side, kan finde den rigtige advokat. Både en, der er specialist i det du søger, samt i nærheden af hvor du bor. Held og lykke
http://www.advokater.dk/default3.htm

Accepteret svar
Fra : Klumme

Modtaget 310 point
Dato : 21-03-08 21:52

http://www.kandu.dk/userprofile.aspx?uid=126651

Spørg ham. Han er advokat og meget hjæplsom

Kommentar
Fra : vil.du

Dato : 22-03-08 00:34

Hej vedikkealt.

Jeg er 110% enig med Klumme - prøv at skrive en PM (privat meddelelse) til RyeJensen, han har hjulpet rigtig mange herinde med spørgsmål omkring det juridiske!

Held og lykke med det!

Natnat og venlig hilsen
Dorthe.

Kommentar
Fra : vedikkealt

Dato : 22-03-08 08:38

# vil.du - Klumme

Tak for jeres hint.

Jeg har nu sendt en privat mail til RyeJensen, og henledt hans opmærksomhed, på mit herværende spørgsmål.

Men er der flere der ved noget, om det ene, eller det andet, så kom gerne med flere bud.

Fortsat God Påske

Hilsen vedikkealt

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 22-03-08 13:36

Hvis nu Rye Jensen er på Påskeferie. Så ptrøv den gratis retshjælp, som findes i alle kommuner.

http://search.live.com/results.aspx?srch=105&FORM=IE7RE&q=advokatvagten

Godkendelse af svar
Fra : vedikkealt

Dato : 24-03-08 18:09

Tak for svaret Klumme.

Dejligt, når nogle er opmærksomme på muligheden, for at vi kan hjælpe hinanden.

Men der var desværre ikke noget her, der bar direkte frugt, også set i lyset af, hvor specifik den viden skulle være, jeg havde brug for.

Så nu har jeg via andet Forum, fået kontakt med en Advokat, der sidder inde med denne viden.

Venlig hilsen

vedikkealt

PS. Og så bor han kun omkring 400 km., væk