/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hvem kender sangen?
Fra : Laika_pigen
Vist : 599 gange
87 point
Dato : 21-03-08 16:36

Jeg faldt over en sang.

Det er klaver og en smule trommer i den. Og det er en kvinde som synger.
Den er tysk men der bliver sagt nogle franske ord ind imellem.

Den er stille og på en måde "romantisk"

Håber en kan hjælpe trods jeg ikke kan ligge flere oplysninger.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-03-08 16:45

Hej

Prøv at oploade lydfilen her, så kan det være vi kan hjælpe dig

http://www.zshare.net/

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-03-08 16:46

Hvordan oploader jeg den nu hvor jeg har hørt den i en profil på en anden side?

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-03-08 16:59

ok, jeg var måske lidt for hurtig, for hvis du ikke har den liggende som en lydfil,
eller har mulighed for at kopier den til computeren, kan det selvfølgelig ikke lade sig gøre.

Jeg forstår ikke helt dit svar?

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-03-08 17:01

Det er fordi jeg var inde og kigge en profil på en xxxside.

Og der i den profil blev der spillet den her sang, og syntes den var god og derved vill jeg gerne vide hvem der synger. Men det er nu ikke nemt efter som jeg ikke kan give flere oplysninger om den.

Kan hverken snakke/forstå eller skrive tysk.

Kommentar
Fra : syllemus

Dato : 21-03-08 17:05

nej, det blive nok lidt svært

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 21-03-08 17:45

hvis du går ind på xxxside igen er der måske mulighed for at gemmen den, derfeter kan du uploade den.
For ud fra din beskrivelse af sangen er der vel ikke mere en 10000 der passer til beskrivelsen.

Kommentar
Fra : sinthe

Dato : 21-03-08 18:21

du kan evt. ligge et link til mig., så finder jeg ud af det,

du kan gøre det selv, hvis du har en mobil tlf. med TrackId

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 87 point
Dato : 21-03-08 18:26

Du kan også prøve at synge musikken til dette program, så skulle det kunne finde ud af resten for dig

http://www.midomi.com/

Kommentar
Fra : Xer0n

Dato : 21-03-08 20:11
Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-03-08 21:35

Det var faktisk den ger sang jeg søgte.

http://www.youtube.com/watch?v=ueHs2pjF3Qo

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 21-03-08 21:46

Jamen din beskrivelse var/er jo helt rigtig

Den er go

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 21-03-08 22:39

Den er rigtig god.

Skrev bare til profilen og fik sangen af vide Lidt svært det andet her. *GG*

Kommentar
Fra : Klojs

Dato : 22-03-08 00:40

Fik i så ikke aftalt en date hvor i kan tale om sangen ??

Kommentar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-08 10:01

Hvis ikke du har noget at bidrage med så hold dig ude af tråden her!

Godkendelse af svar
Fra : Laika_pigen

Dato : 22-03-08 10:01

Tak for svaret Nordsted1.

For det link du skrev til mig i PM.