/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Transport fra DK til Hamborg??
Fra : Nefertari
Vist : 3427 gange
200 point
Dato : 21-03-08 16:07

Da jeg snart flytter til Spanien, vil jeg meget gerne vide, hvilke transport muligheder der er mellem Danmark/Evt. Flensborg og Hamborg Lufthavn.
Skal have en del bagage og hund i transport bur med, derfor er det ret umuligt at skifte transport form 100 gange undervejs....
Man kan vel tage toget til Flensborg eller Padborg - men togstationen ligger vist et stykke væk fra lufthavnen?
Kører der busser eller noget direkte?
Hvad har I prøvet? og hvad er pris, tid osv?

Kommentar
Fra : joeson

Dato : 21-03-08 16:23

Der findes busforbindelse både fra Kbh. og Jylland alt efter hvor du bor...... De er både rimlige prismæssigt og du skal kun skifte i hamburg for at komme til lufthavnen.
Mvh
joeson

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-03-08 16:41

Hvor i landet bor du?

Mange tager en taxa hvis det er her fra Sønderjylland.

hawaii7

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 21-03-08 17:12

Joeson - hvilke selskaber er det? men er det så let at skifte - er det lige ved siden af?

Hawaii7 - Jeg skal bare op til grænsen..men vil ikke tage en taxa 200 km! Det er jo dyrere end flybilletten........

Det skal være offentlig transport..bus/tog...

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 21-03-08 17:16

Har lige set Abildskou busser kører derned - én gang om dagen......

Kommentar
Fra : Smokei

Dato : 21-03-08 17:53

Århus - Hamburg airport

Tast selv dato og tid ind

http://euspirit.rejseplanen.dk/bin/query.exe/mn?L=vs_dsb&ml=m&

Kommentar
Fra : tronddk

Dato : 21-03-08 17:56

man kunne ta flyet kbh hamburg elller bilund hamburg men skal du opmærksen på at nogle fly ture at billiger andre men du kunne prøve at se hvor meget det ville koste lige den dag du skal flyve og hvis der er biligt den eller de dage (retur) så er det langt nemmer end at skulle til at flytte kuffert og alt det andet lort man har med man aligevel ikke for brug for og skulle køre med nogle "indkøbs" vogen med kuffert på en at sku slæbe dem ud af bussen og over i den næste og så af med dem ind til lufthaven

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 21-03-08 17:58

Du skriver du skal flytte til Spanien og så skriver du at du skal op til grænsen.
Den forstår jeg ikke rigtig.
Når jeg kører folk til Hamburg lufthavn tager jeg 1400,00 kr. pr tur.
Jeg har sidste lørdag kørt 10 personer til Hamburg lufthavn med bagage og skal hente dem igen i morgen aften. Sådan en tur koster 2x1400 kr. Start sted fra Als.

hawaii7

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 21-03-08 18:56

Hej
Jeg er født i Flensborg - men hvordan kommer Flensborg ind i din plan?
Mange hilsner
Ingelein

Kommentar
Fra : Nefertari

Dato : 21-03-08 19:00

Jeg skal bare afsted fra den danske grænse eller i nærheden (derfor flensborg) og ned til Hamborg Lufthavn... men jeg skal jo også hjem på besøg - derfor skal jeg også den anden vej igen
Tjekker lige linket ud Smokei...

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 21-03-08 20:07
Annuller spørgsmålet
Fra : Nefertari

Dato : 04-04-08 12:13

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål