/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
certificat fejl messenger
Fra : tararam
Vist : 1165 gange
50 point
Dato : 20-03-08 18:11

Jeg kan ikke mere logge på messenger. Jeg får denne fejlmeddellelse. (Oversat fra engelsk)

"Internet explorer har opdaget en certificatfejl og nægter derfor adgang for at bekytte din pc."

Jeg har ingen firewall, så jeg ved ikke hvad der blokkerer min adgang til messenger. Har prøvet systemgendannelse men det hjælper ikke.

Hvad hulen er der galt.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-08 18:31

hvad står der så på engelsk direkte oversat

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 60 point
Dato : 20-03-08 18:33

Klik på Messenger-ikonet i meddelelsesområdet på proceslinjen, og klik derefter på Afslut.
Klik på Start på proceslinjen, og klik derefter på Kontrolpanel.
Dobbeltklik på Tilføj eller fjern programmer.
Klik på Windows Live Messenger under Installerede programmer, og klik derefter på Skift.
Klik på Reparer.

hvis der er fejl på

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-03-08 18:41

for i øvrigt hvis du ikke har opdateret din messenger kan du komme ud for (sjældent og jeg kender ikke grunden) - at din licens aftale er udløbet eller stoppet.

prøv at åbne mappen programmer (på din hd) - ig pbn filen license.rft.

(det har aldrig været nødvendigt for mig men jeg ved det kan være nødvendigt)

ps.. hvis nogen nogen har haft uautoriseret adgang kan det ske og så er det bedst at afinstallere og geninstallere

<----------------------- kaffe !

Kommentar
Fra : moseulv

Dato : 21-03-08 09:19

prøv at gå ind på http://get.live.dk/ og downloade den nye version

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 21-03-08 09:40

http://get.live.com/WL/config_all - ville også hente seneste

Godkendelse af svar
Fra : tararam

Dato : 20-04-08 09:07

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 20-04-08 12:45

*G* sjovt du lige accepterede idag - jeg rendte præcis ind i samme problem i morges