/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Zepto 6224w kan ikke tænde
Fra : santashooter
Vist : 1166 gange
200 point
Dato : 19-03-08 21:20

hej allesammen
jeg sad og gamede med min zepto.
den gik lige pludselig i sort skærm og efter et par minutter genstartede den,
den sagde at den havde oplevet en driver fejl, jeg bad den om at fortsætte.
den sagde nu noget med mac-adressen sådan som om den ville til at boote over lan (jeg har oplevet det på min anden pc, at den ikke kan boote xp med lan i, men den booter et eller andet netværks system)
da jeg så dette valgte jeg at trykke på power knappen for at starte den uden lan kabel, jeg trykkede på knappen og den lukkede med det samme, MEN... nu vil den ikke starte...
nogen der ved hvad jeg kan gøre for at få den til at starte igen.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-08 07:55

lyder ikke godt. Måske et defekt strømforsyning. Er det lige gyldigt om det er med eller uden lader.

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 20-03-08 07:56

Hvad med garanti på den, hvor gammel er den. Zepto har jo en meget fin service

Accepteret svar
Fra : peet49

Modtaget 200 point
Dato : 20-03-08 08:18

Tag batteriet ud, tryk på startknappen og hold den nede i ca. 10 sekunder, sæt strømforsyning til og start, virker det lukker du win. ned igen, og sætter batteriet i, prøv så igen.

Kommentar
Fra : santashooter

Dato : 20-03-08 13:13

tak for de hurtige svar, den virker nu!!!

Godkendelse af svar
Fra : santashooter

Dato : 20-03-08 13:14

Tak for svaret peet49. det var fandme nice!!!.
oh yeah :D