/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
LIMEWIRE 4.16.6 - HJÆLP!
Fra : Scrub
Vist : 991 gange
100 point
Dato : 19-03-08 12:44

Hej :)
Er der en herinde som virkeligt har styr på p2p programmer?

send en privat besked til mig - du får alle mine point og mere til hvis du kan løse mit spørgsmål.

Mit limewire kan vist ikke connecte ordenligt ..
en statusbar over netværket siger at limewire er ved at blive forbundet til netværket, men den connecter aldrig!

hvorfor?
er der noget jeg kan gøre for at den skal lyse grøn og sige at forbindelsen er klar?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-08 12:55

Hvad er limewire?

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 19-03-08 12:58

Et program hvor man kan dele sine filer med andre mennesker og omvendt :)
Hvis du fx har et billede du vil dele, så kan du dele det med mig via. Limewire :)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 19-03-08 13:00

OK, tak for svar :)

Kommentar
Fra : Draco

Dato : 19-03-08 14:41

har det samme problem... hvad internet udbyder har du?

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 19-03-08 15:22

Jeg har brøndby bredbaand ..
tror det er Cirque+ eller noget i den stil :s ..

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 19-03-08 16:15

Limewire er noget lort og så behæftet med virus at det skriger til himlen...

God Påske

Accepteret svar
Fra : Keldd

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-08 16:36

Brug E-Mule i stedet for.
Find den rigtige adresse på Google.
Hilsen Keldd.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 19-03-08 16:41

Hej

Prøv at kigge her, du skal nok have indstillet din router/firewall måske?
http://www.portforward.com/english/routers/port_forwarding/Dlink/DI-604/Limewire.htm

og som Stouenberg siger
Citat
Limewire er noget lort og så behæftet med virus at det skriger til himlen...

Hvis du henter derfra så tjek,tjek igen og tjek så en gang til, med alt hvad du har af sikkerhedsprogrammer.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 20-03-08 13:28

Tak for indsatsen til jer alle.
Fulgte keldd's råd om emule, og det virker sku super fint :)

Tak for det og nyd dine point!

Godkendelse af svar
Fra : Scrub

Dato : 20-03-08 13:29

:) ..

Kommentar
Fra : Keldd

Dato : 20-03-08 17:01

Godt du kan bruge E-Mule, og tak for pointene, jeg samler nemlig på dem.
Nå du har fundet ud af hvad jeg skal bruge dem til, så lad mig det vide.
Og husk: E-Mule kan andet end downloade musik.
Hilsen Keldd