/ Forside/ Karriere / Job / Ansættelse / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 380
Lønprogram?? udregning af løn
Fra : krizz20
Vist : 2715 gange
40 point
Dato : 19-03-08 12:43

Findes der et lønprogram der regner ud hvad man skal have

jeg er nyuddannet social og sunhedsmedhjælper
arbejder 34 timer om ugen hver anden weekend løntrin 15 og er spændt på min rigtige løn og hvormeget jeg får udbetalt

Kommentar
Fra : dortehou

Dato : 19-03-08 13:02

Hej Krizz20

Du må dukke op med flere oplysninger, ellers er der ingen der kan hjælpe dig.
Hvad er løntrin 15?
Hvor mange timer er "hveranden weekend"?
Hvilket fradrag har du?
Hvad er din trækprocent?
Har du kørselsfradrag?

osv.osv.
Du må give nogle flere oplysninger.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 19-03-08 13:03

Er du medlem af en fagforening? Spørg dem, din arbejdsgiver eller dine kolleger. I den rækkefølge.

Kommentar
Fra : krizz20

Dato : 19-03-08 13:16

rækprocent er 40%

Accepteret svar
Fra : henrikkrebs

Modtaget 50 point
Dato : 19-03-08 13:34

Hvis du er under en FOA-overenskomst (forhåbentlig ikke - de er mere interesseret i egen magt end i at få det til at fungere), og bor i Københavnsområdet (Løngruppe 0) så vil løntrin 15 betyde en årsløn på 215.938.
Jeg kan ikke overskue dine timer og hvad den forskudte arbejdstid betyder for lønnen, når jeg ikke kenderflere detaljer - men i stedet for at jeg skal bruge tid på det, så værsgo: Foa-overenskomsten: http://www.foa.dk/sw274316.asp - så kan du selv regne den ud.

Godkendelse af svar
Fra : krizz20

Dato : 19-03-08 13:38

Tak for svaret henrikkrebs.