/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Bredbånd / Spørgsmål
10  Nordsted1 805
Kan ikke modtage
Fra : Dumbo2
Vist : 682 gange
100 point
Dato : 18-03-08 17:03

Hej.

Da jeg satte mit lan kabel i min computer og ville på nettet, kunne den intet.
Den sender godt, men modtager ikke noget. Kan se at den har fundet min IP adr.
Er der nogen som kan hjælpe mig med denne fejl.

Hilsen Dumbo2

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 17:05

Prøv at slukke for routeren og/eller modemet

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 18-03-08 17:07

altså slukke og tænde igen mener jeg sæføli

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 18-03-08 17:12

Tag stikket ud og sæt det helt ind igen (klik)
Lyser begge lamper ved stikket på comp.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 18-03-08 17:25

Kontakt din udbyder!

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 18-03-08 18:22

Så nu har jeg prøvet alt hvad I har skrevet, men intet hjalp. Dog har jeg ikke kontaktet min udbyder, da de andre computer i huset virker ok.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 18-03-08 19:42

Det er vel også noget sludder?

ER der din mail der ikke kan modtage? Så nytter det jo ikke at tage stikket ud.

de fleste routere har et lille hul hvor man med en kuglepen kan resette den

Er det outlook der ikke virker?

Kommentar
Fra : Dumbo2

Dato : 19-03-08 08:31

Hej.

Når jeg vil på nettet skriver den bare at siden ikke kan vises dvs. jeg kan slet komme på nettet. Men kan jo se at den har kontakt med det

Kommentar
Fra : bja2

Dato : 19-03-08 09:32

Google winsockfix hent den, installer og kør den

Accepteret svar
Fra : bja2

Modtaget 100 point
Dato : 19-03-08 09:33

Google winsockxpfix hent den, installer og kør den

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 19-03-08 10:55

Hvis de nye ideer du har fået ikke virker så prøv at sætte maskinen tilbage til før problemet opstod i systemgendannelse der ligger under system i tilbehør under programmenuen

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 19-03-08 15:55

Hvad er der med det kabel?
Hvis jeg sætter et kabel i og skidtet derefer ikke virker, så ville jeg have mistanke til det kabel - eller stikkene

Godkendelse af svar
Fra : Dumbo2

Dato : 20-03-08 13:15

Tak for svaret bja2.