/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Gemme spil i GTA San Andreas
Fra : NKSDK
Vist : 1847 gange
100 point
Dato : 18-03-08 16:04

Knægten vil gerne gemme sine spil - har isat tomt 8MB mem-kort i PStwo, men hvordan er det så, man gemmer?

I menuen findes load, delete og new game, men ingen save game

På forhånd tak for hjælpen

NKSDK

Kommentar
Fra : dayworker24

Dato : 18-03-08 16:12

Hej i pc spillet skal jeg hen til et sted hvor jeg ejer en bygning.

Altså et sted han ejer i spillet. Der tror jeg han kan gemme.
Mvh Kenneth.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 18-03-08 16:40

han skal iind i sit "safehus" her kan man skifte tøj og gemme ved at gå ind i floppy-disken som der er i rummet

Kommentar
Fra : NKSDK

Dato : 18-03-08 16:44

Et 'safe-house', er vel så et, han køber - kan man have flere af dem?

Hvis han ejer flere huse, vælger han så selv hvilket, der skal være 'safe'? (...eller kan han, som spurgt ovenfor, have flere)

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 18-03-08 17:11

den alleførste mission bliver du ført hen til dit safe-house du får så flere undervejs i spillet (løst missioner) du kan også købe huse på et tidspunkt her mener jeg også du kan gemme på det lille miniature billed på skærmen kan du se når du er i nærheden af huset
mener du kan trykke på start så kommer der et kort frem som viser hvor du er og hvor de forskellige steder er

Godkendelse af svar
Fra : NKSDK

Dato : 18-03-08 17:17

Tak for svaret rotw.