/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Billig Scooter Søges (Defekt)
Fra : Noms
Vist : 352 gange
97 point
Dato : 17-03-08 18:26

Scooter, Jeg køber gerne, en scooter som er defekt, men der skal være det hele med til den. Max pris er 1500,-, men meget gerne billigere. Det er lige meget hvilken model, men skal dog være en 30 scooter med papirer. Meget gerne omkring Kolding, eller der omkring.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:32
Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:34

Ups teksten smuttede lige Det vil nok være i de links du kan finde det du søger og der kan du søge i det område hvor du bor

Kommentar
Fra : Noms

Dato : 17-03-08 18:47

Har jeg gjordt, men der er ingen, så smed lige en ind her også ;P

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 18:56

Hvad så med her ?http://www.scootergalleri.dk/

Kommentar
Fra : Noms

Dato : 17-03-08 18:56

Har jeg også ;P har alle mulige steder, men der kom også en ind her....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 17-03-08 19:03

Nå men her er jo et sted for hjælp til problemer om alt mellem himmel og jord og ikke et salgsforum

Kommentar
Fra : Noms

Dato : 17-03-08 19:05

Det må du meget unskylde så, jeg sletter det med det samme.... Er du så tilfreds?

Annuller spørgsmålet
Fra : Noms

Dato : 17-03-08 19:12

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål