/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
GIF-filer i mail
Fra : Pytten1510
Vist : 494 gange
40 point
Dato : 17-03-08 10:31

Hej.
Jeg har modtaget en mail, som indeholder GIF-filer, men jeg kan ikke se filerne. Hvad mangler jeg at installere på min nye com. ? Jeg har Vista.

Pytten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 10:41

mon ikke du skal ind i funktioner - indstillinger - sikkerhed og se om der er blokeret for billeder osv - det ligner jo outlook express

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 17-03-08 10:47

Muligvis, men hvilken indstilling skal jeg ændre ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 10:50

nu kender jeg ikke vista godt nok til at vide med sikkerhed - men er der ikke mulighed under faneblad sikkerhed for at fjerne hak i "bloker billeder" osv ?

Kommentar
Fra : Pytten1510

Dato : 17-03-08 11:00

Jeg har et flueben i den der hedder : Blokker billeder og andet eksternt indhold i HTML-e-mail...
Men selvom jeg fjerner det, kan jeg stadig ikke se billederne....
Hvordan er det nu man indsætter et skærmbillede, så andre kan se det ?

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 50 point
Dato : 17-03-08 11:10

du tager et printscreen og uploader det til www.peecee.dk

btw - mange oplever det også med bla xp - prøv at klikke på besvar eller videresend og se om du kan se giffen der

Godkendelse af svar
Fra : Pytten1510

Dato : 17-03-08 11:16

Tak for svaret miritdk.
Det virker, men det er Windows der spærrer for den....så jeg har fået løst mit problem. Tak for hjælpen.

Pytten

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 11:18

velbekomme - men jeg tror nu snarere det er din udbyder - men hvad ved jeg der ikke kører vista

det er nu slet ikke så ringe med vistas sikkerhed hvis det ER vista der spærrer