/ Forside/ Teknologi / Internet / Udbyder (ISP'er) / Spørgsmål
10  Kortoverv.. 510
Virker get2net.dk stadig
Fra : transor
Vist : 1682 gange
100 point
Dato : 16-03-08 21:40

Jeg har en mailadresse hos get2net, som jeg har haft i mange år, og som mange benytter, når di vil i kontakt.
desværre begyndte den at virke dårligt i sidste uge. Mail kom meget forsinket , eller slet ikke.

siden fredag har det vist været helt slut, og outlook meller forkert password- selv om det er rigtigt- hvis jeg forsøger at tage post ned.

Er der andre hos kandu med get2net, som mailserver ? Har i samme problem ??

Getto net svarer hverken på mail eller telefon. Det er ikke succes for et firma, som lever af kommunikation, og reklamere som et teleselskab.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-08 22:01

de migrerer - de er blevet opkøbt af sonofon/cybercity osv - du burde have fået en mail om det - det sker her over weekenden ;)

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 16-03-08 22:04

Citat
Problemer med at sende og modtage e-mails?
Tele2 er i øjeblikket ved, at overflytte din mailkonto og mailarkiv til ny driftsplatform. Det finder sted fra fredag den 14. marts kl. 10.00 frem til ca. midnat. I denne periode kan der være problemer med, at sende og modtage e-mails på din konto.
... det er så et spørgsmål om de kan finde ud af det hele

Kommentar
Fra : transor

Dato : 16-03-08 23:57

Så meget havde jeg fundet ud af i forvejen miritdk.

Spørgsmålet er om get2net virker for andre på nuværende tidspunkt.

vi er jo langt ovr det angivne tidspunkt.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 17-03-08 00:35

Jeg kunne ikke modtage mails i fredags, men pt virker get2net perfekt.

Jeg har ikke haft Tele2 i flere år og bruger min nuværende udbyders smtp server til udgående mail på min get2net.

Som pop3 er det stadig get2nets server og med mine gamle brugernavn og password.

Accepteret svar
Fra : miritdk

Modtaget 100 point
Dato : 17-03-08 07:46

det er egentlig noget underligt noget med get2net - hos nogen virker det og hos andre ikke

jeg kan på den ene pc godt bruge get2net (gammel adresse) men ikke på den anden - det er da lige så forvirrende.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-03-08 08:07

Både miritdk og benjuul gav brugbare oplysninger.

Lidt tilfældigt løber miritdk af med pointene.

Jeg venter spændt på om get2net kommer til at virke for mig.

Godkendelse af svar
Fra : transor

Dato : 17-03-08 08:09

Tak for svaret miritdk.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 17-03-08 08:19

takker og håber du finder en løsning -

synes for i øvrigt også deres support hos tele2 altid har været elendig