/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
HJÆLP !!! til gladiatus
Fra : mattiasdrengen
Vist : 790 gange
170 point
Dato : 16-03-08 19:23

jeg kan ikke forstå at når jeg logger ind på min bruger i gladiatus så siger den profil instilniger og jeg kan ikke komme ud af det!!! og når jeg prøver at aktiver min email så gider den ikke

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 16-03-08 20:32

Nu har selv gladiatos bruger bruger den bare ikke mere og har aldrig haft problemet, hvad står der presist på siden når du logger ind.

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 16-03-08 20:38

Din E-Mail er ikke blevet aktiveret. Gå ind i dine indstillinger og aktiverer din E-Mail!
Profil indstillinger for mattiassch

Ændre E-Mailadresse
E-mail adresse:
Din E-Mail er ikke blevet aktiveret.Tryk her for at modtage aktiverings E-Mailen.

Beskriv din karakter (4000 Karakter)

Din standard besked til dine ofre (4000 Karakter)

Valgfrie indstillinger
køn Ingen dataMandKvinde
Alder Ingen dataop til 1819 op til 2324 op til 2930 op til 3940 op til 49over 49
Internet forbindelse Ingen dataModemISDNADSLKabelT1T3 eller hurtigere
Fødselsdag
Bopæl
Postnummer
ICQ
Erhverv

Ændre kodeord
Gammel kodeord:
Nyt kodeord:
Bekræfte kodeord:

Slet account
Markér feltet for at slette din account

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 16-03-08 20:40

Har du trykket på det med "Tryk her for at modtage aktiverings E-Mailen".
Hvis du har er den måske havnet i uønsket/spammet eller hva det hedder på din mail

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 16-03-08 21:07

ja jeg har trykket men den siger kan ikke sende flere i dag hver gang

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 16-03-08 21:09

øhh så prøv igen imorgen husk at tjekke din uønsket mail med det samme

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 16-03-08 21:10

men det er vær gang jeg prøver at gøre det den siger det

Accepteret svar
Fra : simon-s50

Modtaget 170 point
Dato : 16-03-08 22:06

Prøv og skriv til deres suport.

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 17-03-08 06:34

har gjort men for ikke svar......... jeg har en dag srevet 384392 gange

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 17-03-08 06:36

jeg har også prøvet at aktiver min email og der siger den ungyldig aktiverins link eller sådan noget

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 17-03-08 06:58

hej du jeg ved simpelt ent ikke hvad der skete men idag virkede den da jeg loggede ind jeg får lyst til at kysse dig men nej tak.

TUSIND TAK...

Godkendelse af svar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 17-03-08 14:05

Tak for svaret simon-s50.

Kommentar
Fra : simon-s50

Dato : 17-03-08 14:37

Hvis du kysser mig vil jeg dø af skræk ej hehe...
Og vil lige se er glad for at kunne hjæpe...