/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
O.V.N. KOM HER !!!
Fra : piaskov
Vist : 384 gange
50 point
Dato : 16-03-08 15:52

Hej O.V.N.
Ja jeg syntes også du skal ha lidt for din opfindsomhed. Den voldte mig lid hovedbrud
Men det lykkedes til sidst. Mit påske indlæg røg bag ud af dansen inden jeg fik set mig om. Så værsågod og god påske

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-08 16:52

Tak og en god påske til dig og dine herfra også, ja der skal være plads til lidt sjov en gang imellem, sidste år eller var det året før, prøvede jeg noget lignede med Kandu mosteren, hun havde i et spørgsmål bedt om opmuntring, fordi en langvarig influenza plagede, hun har egen hjemmeside og jeg skrev i gæste bogen, desværre var hun ikke omkring hjemmesiden, jeg måtte puffe til hende og så var det jo nemt at gætte

Kommentar
Fra : KanduSvar

Dato : 16-03-08 17:10

benytter lige lejligheden til at ønske en god påske også

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-08 19:45

Hej kanduSvar.
I lige måde og tak for alle indlæg

Godkendelse af svar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-08 19:46

Hej med dig O.V.N.
Vi "snakkes " ved og endnu en gang god påske

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-03-08 19:54

Tak i lige måde