/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
OUTLOOK
Fra : Dieter
Vist : 580 gange
100 point
Dato : 16-03-08 15:50

Hej,
hvor finder man "Out of office assistenten".
Jeg har den engelske udgave af Outlook.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 15:56

Under Tools, der fremkommer den som nr. 5 fra toppen

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 16:15

Det troede jeg også. Men hos mig står der under tools

Find
Adress book
organizer
Rules og allerts
mailbox clean up
e-mail accounts
customize
options

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 16:36

Citat
Turn an Out of Office Assistant rule on or off
Some of the content in this topic may not be applicable to some languages.

This feature requires you to be using a Microsoft Exchange Server e-mail account.

1. To turn out of office rules on or off, on the Tools menu, click Out of Office Assistant.

2. In the Status box, select or clear the check box next to the rule you want to turn on or off.

Note If the Out of Office Assistant command [B]is missing from the Tools menu[/B], or you receive an error message when you click the Out of Office Assistant command, see the Troubleshoot topic for solutions

Har du prøvet dette ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 16:37

This is an Exchange add-in feature that may have been disabled. You need to enable the menu command.

1. On the Tools menu, click Options.
2. Click the Other tab, and then click Advanced Options.
3. Click Add-In Manager.
4. Select the option Exchange Extensions commands.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 16:57

Hvad skal den "Other tab" hedde ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 17:10

Har du ikke et "faneblad" under Options der hedder Other ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 17:27

Jo, men det er nr. 6.:)

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 17:30

Citat
Jo, men det er nr. 6.:)
- jeg erikke helt sikker på hvad du mener, men du skal "bare" vælge dette faneblad under Option og så trykke på Advanced Options.

Herefter klikke på Click Add-In Manager. Og endelig vælge Exchange Extensions commands.

Hvis det ikke virker så ved jeg ikke hvad man skal gøre.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 17:34

Jeg har været derinde:
Der er flueben ved Exchange extensions property pages

Når jeg klikker på install
kommer der et directory op " Addins"
Der er 6

Deribland 1 der hedder OUTEX 2.ECF
1 der hedder OUTEX.ECT

siger det dig noget ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 17:35

Kan det være at min outlook er for gammel ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 17:37

Ikke umiddelbart, men hvis det kan hjælpe er der hak ud for alle mine valgmuligheder, undtagen Server Scripting.

Dvs. at Exchange Extensions commands også er tilvalgt/installeret

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 17:38

Citat
Kan det være at min outlook er for gammel ?
tivivler jeg på, hvilken version har du ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:07

Det var dumt af mig: er en del af office 2003

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 18:11

Jeg har også 2003 versionen og her virker det.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:13

Hov, hvor er du nu henne:
citat
Dvs. at Exchange Extensions commands også er tilvalgt/installeret

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 18:15

Citat
Hov, hvor er du nu henne:

This is an Exchange add-in feature that may have been disabled. You need to enable the menu command.

1. On the Tools menu, click Options.
2. Click the Other tab, and then click Advanced Options.
3. Click Add-In Manager.
4. Select the option Exchange Extensions commands.

Punkt 4. - der er jeg henne.

Prøv dette:

Citat
- jeg erikke helt sikker på hvad du mener, men du skal "bare" vælge dette faneblad under Option og så trykke på Advanced Options.

Herefter klikke på Click Add-In Manager. Og endelig vælge Exchange Extensions commands.

Hvis det ikke virker så ved jeg ikke hvad man skal gøre.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:16

Så forstår jeg ingenting

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 18:18

OK fra toppen:

1. vælg Options under fanebladet Tools
2. vælg fanebladet Other
3. vælg advanced options
4. vælg Add-in manager
5. hak i Exchange extension commands - og install

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:38

Jeg har været derinde:
Der er flueben ved Exchange extensions property pages

Når jeg klikker på install
kommer der et directory op " Addins"
Der er 6

Deribland 1 der hedder OUTEX 2.ECF
1 der hedder OUTEX.ECT

siger det dig noget ?

Det har jeg gjort og så kommer det frem somjeg tidligere har nævnt

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 18:40

hvis du ikke kan sætte flueben i "Exchange extension commands" så ved jeg ikke hvad der er at gøre.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:44

Det KAN jeg, men når boxen åbnes er der 6 filer !

som tidligere skrevet

Jeg har været derinde:
Der er flueben ved Exchange extensions property pages

Når jeg klikker på install
kommer der et directory op " Addins"
Der er 6

Deribland 1 der hedder OUTEX 2.ECF
1 der hedder OUTEX.ECT

siger det dig noget ?

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 18:46

Det er IKKE Exchange extensions property pages jeg hentyder til men Exchange extension commands. Der er en forskel.

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 18:53

Du bliver måske snart træt af mig.
Jeg ved dog ikke bedre.

Men hvordan får jeg så fat i den ?

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 100 point
Dato : 16-03-08 19:11

Den skal være der som en valgmulighed og jeg bliver da ikke trær af dig, jeg kan nok bare ikke hjælpe hvis du ikke kan sætte hak i den

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 19:40

Jeg kunne nok sætte et hak. Men der er ikke noget der hedder Exchange extension commands.
Jeg ka ikke forstå at det er så vanskeligt på min PC.
Mon jeg skal prøve at genindstallere OUTLOOK ?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 16-03-08 19:45

Tør du give mig din E-mail adresse ?
Så kunne jeg sende print screens til dig !

Kommentar
Fra : pve

Dato : 16-03-08 20:53

Hej Dieter, hvis du ikke kan sætte hak i Exchange extension commands, så ved jeg ikke hvad jeg skal gøre. Sorry.

Kommentar
Fra : IBM760

Dato : 16-03-08 21:10

"Out of office assistenten". - virker den ikke kun, hvis der er installeret en Exchange Server?

Kommentar
Fra : Dieter

Dato : 18-03-08 19:16

Hej PVE,
nu tror jeg at vide hvor problemet ligger.
Citat
Hjemmebrugere har normalt ikke en Exchange Server-baseret e-mail-konto, men bruger i stedet en POP3-e-mail-konto hos en internetudbyder eller en webbaseret e-mail-tjeneste som f.eks. MSN® Hotmail®. Hvis du har en POP3-e-mail-konto, kan du få specifikke kontooplysninger hos din internetudbyder. Personer uden Exchange Server-konti kan ikke bruge de funktioner i Outlook, der kræver Exchange Server.

Hjælpen til disse funktioner omfatter en af følgende:

Denne funktion kræver, at du anvender en e-mail-konto i Microsoft Exchange Server.
Denne funktion kræver, at du bruger en e-mail-konto, som er oprettet på Microsoft Exchange Server 2003. Hvis du ikke ved, hvilken version af Exchange Server din e-mail-konto er oprettet på, skal du kontakte systemadministratoren.
Denne funktion kræver, at du anvender en e-mail-konto i Microsoft Exchange Server i Cachelagret Exchange-tilstand.
Hvis du ikke har en Exchange Server-baseret e-mail-konto, kan du måske ikke se de menuer, kommandoer eller indstillinger, der er omtalt i hjælpen til funktionen.

Citat slut
Jeg har lige kontaktet WEB10.

Med venlig hilsen
Horst (mit rigtige fornavn)

Godkendelse af svar
Fra : Dieter

Dato : 24-03-08 14:14

Tak for svaret pve.