/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Før natten blir til dag
Fra : Safran75
Vist : 833 gange
20 point
Dato : 16-03-08 15:48

Ja jeg har desværre ikke nogen pladespiller, og trænger forfærdeligt til at hører vandkunstens lille cafe mf.
Har søgt højt og lavt, for at se om den skulle være lavet på CD, men jeg kan ikke finde den.

Ved nogen om den eksistere på CD....? og i så fald ville et link være MEGET velkomment..

Safran

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 16-03-08 15:55

Hej .
Gå op i google og skriv vandkunstens lille cafe . Så kommer den frem

Kommentar
Fra : Safran75

Dato : 16-03-08 15:56

Kan godt være at jeg er helt tabt bag en vogn, men jeg kan ikke finde noget med lyd på, heller ikke på Google...

Accepteret svar
Fra : strarupski

Modtaget 20 point
Dato : 16-03-08 17:24

Hejsa,

øh... hvis du har den på plade... (samt en del andre plader) så ka' du eventuelt investere i en USB pladespiller... og på den måde få den overført til din PC...

det koster selvfølgelig... så ve' ikke lige hvor interessant det er...

ellers så prøv biblioteket... de har den på CD... (hvis det er med Lone Kellermann)... -->
http://www.bibliotek.dk
og i søgedims skriv ve'
Forfatter: --> Kellermann, Lone
og i Titel: --> Før natten blir til dag
og så søg knappen... så sku' du ku' bestille den...

mvh.

Strarup

Godkendelse af svar
Fra : Safran75

Dato : 16-03-08 18:11

Tak for svaret strarupski.