/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Ændre breden i oscommerce
Fra : anetteogjesper
Vist : 441 gange
76 point
Dato : 16-03-08 12:27

Hej

Jeg har problemer med min side.

Jeg har opbygget den i oscommerce.

Nu har jeg fjernet højre kolonne og det virker også fint, men nu vil jeg gerne have gjort venstre lidt bredere og også hovedsiden, så den passer med fuld størrelse, som toppen, men hvor og hvordan ændrer jeg disse størrelser?

Desuden leder jeg efter en anden måde at vi mine kategorier, måske med en slags knapper?

Er der forresten nogen der kender et godt contrib til at ændre fremvisningen af produktet på?

Med venlig hilsen
Anette
www.bridalshop.dk

Kommentar
Fra : me67

Dato : 16-03-08 13:31

Hej Anette.

Har du prøvet at kigge på http://www.openforum.dk

Der arbejder de vist udelukkende med Oscommerce og har
en forum hvor det er muligt at stille spørgsmål og læse hvad
andre har gjrot.

Håber du finder hjælp.

Venligst ME67 og god weekend

Kommentar
Fra : anetteogjesper

Dato : 16-03-08 14:50

Ja, får ingen svar og det virker heller ikke halvdelen af tiden... lige nu kan man feks. ikke logge ind..

Annuller spørgsmålet
Fra : anetteogjesper

Dato : 07-04-08 14:41

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål