/ Forside/ Teknologi / Internet / Browser / Spørgsmål
10  webnoob 2075
har problemer med net bank
Fra : biksemad
Vist : 1222 gange
25 point
Dato : 15-03-08 16:30

hej jeg skulle lige på netbank,men kunne så ikke der meldte den først en java fejl så kørte jeg computeren tilbage,men nu melder den en anden fejl.

jeg går ind i netbank login og når jeg så har skrevet koden så melder den iexplore.exe fejl app name:iexplore exe app ver 6.0.2900.2180 også hopper den helt ud hvad er der galt her.

sysfader:iexplore.exe programfejl

nu skriver den en anden fejl instruktionen ved 0x013a1ed8 reforede hukkomelse ved 0x013a1ed8 hukkomelsen kunne ikke "read"

skal man virkelig til og formatere harddisken og starte på en frisk
mvh jan

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-08 16:34

Kan du ikke systemgendanne nogel dage tilbage til hvor den virkede??

Kommentar
Fra : kemo187

Dato : 15-03-08 16:44

ellers prøv og genstart computeren

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-03-08 16:56

Jeg har fået den samme fejl i dag og det hjælper ikke at genstarte eller systemgendanne

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-08 17:01

har prøvet og system gendannelse, og genstarte det virker desværre ikke, og jeg har ikke lavet noget specielt, jeg fatter det ikke, det kan vel ikke være en slags virus

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-08 17:11

Har du prøvet at kontakte din netbank for at høre dem om problemet?

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-03-08 17:12

biksemad har du nordea

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-08 17:14

nej jeg har nordfynsk bank

Kommentar
Fra : droslerne

Dato : 15-03-08 17:17

Nu prøver jeg at køre systemet for fej og vil se om det hjælper

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-08 17:19

Tja der er ikke driftforstyrrelser hos Nordfyns Bank

https://portal4.nordfynsbank.dk/wps/bankdata/jsp/html/da/PortalFrame.jsp

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-08 17:22

Fra Nordea's hjemmeside

Citat
Hvornår har Netbank åbent?
Netbank har åbent fra 6 morgen til 2 nat på alle ugens dage. Der kan dog være specielle forhold omkring jul, nytår og [B]påske[/B].

Mon det er påske i banken allerede??

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-08 17:26

nej der er nemlig ingen drift forstyrelser,men jeg går til login netbank og skriver min kode så kommer fejlmeddelsen, jeg fatter det ikke har aldrig prøvet det før har altid kørt upåkladeligt

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 15-03-08 17:30

Der kan være specielle forhold omkring påske, skriver de jo.

Prøv at vente et par timer, og se om det hjælper, eller genstart pc'en

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 15-03-08 17:47

Hej

Det er vel ik fordi du har opdateret med den nye Java 1.6.0.5, den driller vist mange.

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 25 point
Dato : 15-03-08 17:52

Citat
Det er vel ik fordi du har opdateret med den nye Java 1.6.0.5, den driller vist mange.

Du skal i hvert fald afinstallere den gamle Java inden du installerer den nye...

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-08 18:02

Du kunne også vælge at skifte browser?

Der er mange at vælge imellem; FireFox, Opera, Safari, Conqueror, Netscape osv.

ALLE kræver de et 'standard' plug-in eller en VM (Virtual Machine) for at kunne køre netapplikationer som: JAVA el. Flash.

Dette gælder også den browser jeg nu vil foreslå dig at 'tjekke ud'

Prøv: http://www.flock.com/

Glimrende initiativ ..sku' jeg hilse at sige !

Tjek din JAVA version hér: http://www.java.com/en/download/installed.jsp

..og din Flash hér: http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&ogn=DK-gntray_dl_getflashplayer_dk

(Ps. Undgå Google Toolbar'en ved, at fjerne fluebenet FØR installationen !)

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-08 18:20

FØR du går helt i PANIK, så prøv liiige at:

1.) Hent og installér: http://www.tweaknow.com/RegCleaner.html

2.) Derefter vælger du Windowsmenuen:

Start->Programmer -> Tilbehør -> Systemværktøjer -> Disoprydning

(..efter valg af disk og start af programmet ...vent ..og vælg 'fanebladsmenuen': Flere indstillinger; og det nederste punkt, under: Syatemgendannelse: [Ryd op...] ..vent (igen) ..og tryk [Ok].

3.) Kør nu TweakNow RegCleaner og efter en scanning (Clean Now) klik på: Show details.. ud for Safe to delete og vælg 'Delete' øverst i den fremkomne menu. [Ok]

4.) GENSTART din pc.

Nu sku' det gerne spille ...

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-08 18:21

je nu smidt java ud og installeret det igen og jubii nu virker det sku,men jeg fatter bare ikke hvad der er sket, men skidt nu virker det og tusind tak for hjælpen

mvh jan

Godkendelse af svar
Fra : biksemad

Dato : 15-03-08 18:23

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 15-03-08 18:25

biksemad -> Læs her: http://sikkerhed.tdconline.dk/publish.php?id=15926

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-08 20:03

Det var så lidt...

Det er tihvertifald træls ikke at kunne komme på netbanken