/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Synkronisering af kalender
Fra : bjarnebr
Vist : 439 gange
200 point
Dato : 15-03-08 15:53

Jeg har en fuldt opdateret Outlook 2003 og en Nokia 6300 mobiltelefon, når jeg i Outlook opretter en aftale tirsdag d. 1. april og definerer at den skal gentages den første tirsdag i alle måneder og gemmer denne er alt OK, men når jeg så synkroniserer kalenderen i Outlook med kalenderen i mobiltelefonen bliver disse aftaler ikke vist, på telefonens kalenderden, første tirsdag i månederne, men på den 1. i alle efterfølgende måneder, er der nogen der har et forslag til et andet synkroniserings program eller en anden kalender som kan installeres på min mobiltelefon.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-08 17:03

Der er en mulighed her:

http://www.kaarposoft.dk/noksync/

NokSync will

read one or more Thunderbird address books
read the phonebook in a NOKIA phone (using cable, infrared or bluetooth connection)
compare the two, and suggest updates to bring them into synchronization
let the user change the suggestions to synchronize exactly as he wishes
update contact information in Thunderbird address books and the NOKIA Phone accordingly
NokSync is free, open-source software.

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 15-03-08 17:10

Hej iah
Det ser godt ud men jeg forstår ikke Engelsk.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 15-03-08 18:44

Du skal bruge PcSuite fra Nokia på computeren, så går det som en leg: http://pcsuite.nokia.dk/

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 15-03-08 23:34

Jeg bruger allerede PCSuite fra Nokia, og ifølge nokia kan den ikke håndtere aftaler der skal gentages på en bestemt dag i flere måneder, desuden sagde Nokia da jeg købte min telefon, at jeg ikke kan bruge programmet Active Synck fra Microsoft.

Annuller spørgsmålet
Fra : bjarnebr

Dato : 07-04-08 00:02

Undskyld den sene reaktion, men jeg har været bortrejst uden internetforbindelse.

Jeg har udskiftet min telefon og opdateret til windows vista, samtidig har jeg fået besked fra Nokia om at der kommer en ny version om et par uger hvor fejlen er rettet, og jeg har desværre ikke modtaget et svar jeg kan bruge, derfor annullerer jeg dette spørgsmål