/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Hvilken konsol skal man vælge?
Fra : trudslevperle
Vist : 761 gange
170 point
Dato : 15-03-08 13:59

Jeg kunne godt tænke mig at købe en spillekonsol, til familien, hvilken skal man vælge?
Jeg er ret fasineret af Wii hvor man kan lave forskellige fysiske spil, men kan man også det med andre?
Hvordan med spillene, til hvilken kan man få flest, er spillene lige dyre/ gode osv. Giv mig lidt viden,
da jeg absolut er på bar bund?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 15-03-08 14:03

Her i huset har vi en PS3 og den er da fænomonal. Med EYE toy kan du lave mange forskellige fysiske udøvelser osv osv. Det er pisse skægt.
Har EYE toy sport hvor man kn bokse, spille tennis løbe m.m.

Kommentar
Fra : frueyde

Dato : 15-03-08 14:13

vi har haft en del her hjemme, men for en månede siden købte vi en wii, og det har vi fået mange sjove timer med, det er så hele famillen kan lege med, der findes ikke så mange spil ude i butikkerne endnu men du kan finde et stort udvalg på nettet, det kan klart anbefales. du kan få spil for et par hundrede og opefter.

hilsen frueyde

Kommentar
Fra : mattiasdrengen

Dato : 15-03-08 16:07

DU SKAL da tage det du selv syntes. ´Men vil du høre min menigen er det klart en wii du skal havde. Der er tusinde** fede spil og det er sjovt, også lidt hårdt. Men har man god kondi er det godt. Der er også 5-10 spil på i forvejen. fks golf, tennis , boksning, osv

DET er bare fedt har selv prøvet en

Kommentar
Fra : Harlekin

Dato : 15-03-08 16:14

ps3 eller wii, alt efter om du lægger vægt på grafik eller "familiesjov".

Kommentar
Fra : taunusanden

Dato : 15-03-08 20:47

Jeg vil til enhver tid købe en CD32
www.vesalia.de har dem stadig af ny, ca 500kr
De sælger også mange spil til dem.. Jeg er glad for min egen, de fleste af vennerne er også med på at spille på den.

Accepteret svar
Fra : rtl817

Modtaget 170 point
Dato : 24-03-08 00:09

Jeg vil anbefale Wii'en, fordi man næsten kan stå 180 grader rundt om Wii'en med controlleren og med EYE toy skal man være i cammeretes syns felt.

Den dårligste ting ved Wii'en, er at Wii controlleren kan løber tør for strøm på en uge.

Det dårligste ved EYE toy, er at det er beregnet til PS2 og den har kun 233 MHz, mens Wii'en har mere end 700 MHz.

Det gode ved Wii'en, er at det er den af de nyeste spillekonsolerne som har den laveste strøm forbrug, som er 66 watt og at man kan få meget sved på panden af de fem spil som følger med især boksning.

Godkendelse af svar
Fra : trudslevperle

Dato : 24-03-08 09:44

Tak for svaret rtl817. Jeg har købt en wii og er rigtig glad for valget. Samtidig er jeg helt enig med dig, eftersom vi også har haft prøvet en ps3. Vi kan stå på et langt større areal med wii, end med ps3. Samtidig er det fedt at være aktiv sammen med familien, istedet for at sidde med hver et joystik og være passiv, hvilket man jo i langt større omfang gør med ps3 end wii.