/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Find fem fejl
Fra : ziggy99
Vist : 826 gange
200 point
Dato : 14-03-08 23:13

Tjek denne video...og find 5 fejl...den er ikke ny, men heller ikke uaktuel

http://www.youtube.com/watch?v=y9dXGJ2rYdA&eurl=http://www.siad.dk/main.php

ziggy99

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-03-08 23:18

Ok....1 fejl

Kommentar
Fra : ziggy99

Dato : 14-03-08 23:57

OK, fejlen er naturligvis i koncentreret form:

At du er ligeglad med dit land og dets fremtid.

At du ser igemmen fingre med, at landets love bliver tilsidesat og erstattet med Sharia-lovgivning

At dine rettigheder indskrænkes og tillempes de indvandrenes behov....i daginstitioner og på arbejdspladser....... og at du ser det ske uden at reagere.....

Ziggy99

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 15-03-08 10:52

Han sætter da lighedstegn mellem islam og muslimer.

"Der er radikale muslimer der i Allahs navn tæver deres koner og ønsker at nedbryde vores vestlige samfund -> Islam er en religion der foreskriver at man tæver sin kone og nedbryde det vestlige samfund -> Alle der tror på islam tæver deres koner og ønsker at nedbryde det vestlige samfund"

Den logik køber jeg ikke.

"En sten kan ikke flyve, morlille kan ikke flyve, altså er morlille en sten".

.. og derved har jeg gjort mig skyldig i at være 'politisk korrekt', men ikke i at være 'hypocritic' - for jeg køber hverken hans logi privat eller offentligt.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 15-03-08 13:14

Hvis man ikke kan li muslimer må man skrubbe ud af landet. De er her for at blive. De er blevet inviteret af os..

prøv at snakke med en af dem en dag. De kan godt tale.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 14:35

I det store hele har han ret i det han siger.
Jeg vil hellere omtale dem som middelalderfolket med antieuropæisk kulturmønster.
Og hvem er det lige som altid er der hvor det koger rundt om i verden.
Vi bør da respektere de mennesker vi besøger.
Jeg kunne ønske lidt respekt fra dem som nyder godt af den Danske velstand.

Hvis Danske piger regnes for luddere fordi de ikke pakker sig ind som kludetæpper, og i øvrigt er "urene" ........................hvorfor vil de "rene" så gerne hoppe på dem.

Alle de som syntes at Danskerne er så dårlige og det Danske samfund ikke er godt.....
................kunne de ikke bare rejse hen et sted hvor det er "godt"

Kommentar
Fra : Engletanker

Dato : 15-03-08 15:39

Der er jo mange muslimske kvinder, som ikke går i Burka eller med tørklæde, og som har høj uddannelse, og hvor familien er glade for at bo i Danmark. - Dem hører man desværre for lidt om.
- Kender dog en del personligt.
Men, som man hører fra Holland, at sparegrise i banker ikke må være det, eller at historien "De tre små grise" hedder "De tre små katte" o.lign. er misforstået accept af krav fra den side.
De kan jo bare lade være med at læse bogen.
Og vi skal ikke acceptere vold og bank, som det jo heller ikke er alle muslimer, som benytter sig af.

Engletanker

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 16:04

Problemet er at de ubehagelige middelalderfolk fylder for meget i den Danske hverdag.
Jeg kunne forstå hvis vi ensidigt gjorde nar af den islamiske tro - men det er ikke tilfældet - for den jødiske tro og den kristne tro og andre trosretninger får da også et puf, og lidt sjov med på vejen.
Det er også bare et påskud (det med tegningerne) for at lave ballade og rav i gaden.
Islam er jo en dejlig religion.................det er nok derfor at muslimer dræber hinanden i alla's navn.

Ps. Jeg ved godt at der er andre rabiate som bruger religionen til at slå mennesker oven i hovedet med.......................de er ligeså forfærdelige.

Fri os fra al den islam-snak i den Danske hverdag.

Kommentar
Fra : Engletanker

Dato : 15-03-08 17:52

Jeg giver dig ret. Det er underligt, at man ikke kan kritisere/ironisere islamisk tro, som man kan med andre trosretninger.
De lægger jo ikke bånd på sig selv, når det er den anden vej ...
(Jesus med Atombombe, Jøder som svin, Budda med sabel. Jo, jeg har set værre tegninger!)

Ja, mohammed-tegningerne er kun et påskud for ballade!
(Og man forstår ikke de bliver så stødte over de fleste af dem. Måske den med bomben i turbanen, men sådanne tegninger laver de jo selv om kristne og jøder. Værre endda)

Jeg har aldrig sagt at Islam var en dejlig religion!
Eller andre fanatiske religioner var det.
Siger bare, at jeg kender folk, som ikke er så fanatiske, som dem, der desværre tegner billede.

Jeg forstår da heller ikke hvorfor folk kan lide at bo i Danmark, hvis de syntes her er så forfærdeligt.

Kommentar
Fra : henrikkrebs

Dato : 15-03-08 18:16

Undskyld - drejede denne tråd sig ikke om fejl i en video?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 22:06

Ok - jeg har så fundet den fejl at han bebrejder muslimerne for det middelalderfolket laver..................... er jeg så med i lodtrækningen.

Accepteret svar
Fra : Sygate

Modtaget 200 point
Dato : 15-03-08 22:21

Ja at man ikke må kritisere islam er en svaghed i kulturen mine øjne. Faktisk ret barnligt også.

Normalt burde man jo være så skråsikker på det man tror på, så man ikke behøvede at blive stødt eller fornærmet hvis nogle kritiserede det...

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 15-03-08 22:27

Alt det bøvl har intet med religion at gøre....................en lodret løgn.

Godkendelse af svar
Fra : ziggy99

Dato : 16-03-08 01:04

Tak for svaret Sygate.

Kommentar
Fra : Sygate

Dato : 17-03-08 11:37

Jeg siger også tak Ziggy