/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Hvilket webhotel skal jeg vælg
Fra : TPJensen
Vist : 646 gange
100 point
Dato : 14-03-08 19:45

Hej

er her nogen som kan sige man hvilken webhotel skal jeg vælge jeg har nogen krav som skal opfyldes.

1. safe mode skal kunne være on/off
2. mindst 1 gb server plads
3. ftp adgang
4. mysql
5. PHP4 og op
6. der må gerne være ioncube loader installeret
7. erotisk matriale tilladt
8. kontrol panel
9. fri mail,trafik og databaser
10. prisen skal ikke være over 50 kr pr mdr.
11. det skal være stabil
12. god support
13. det skulle og gerne kunne klare en stor side med mange brugere

håber der er nogen som kan hjælpe tak :)

Kommentar
Fra : bredker

Dato : 14-03-08 19:49

web10.dk
den er jeg godt tilfreds med

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 14-03-08 19:59

http://www.domaindirect.dk/H?cmd=100 her har jeg et gratis og et købe på 10GB desuden har jeg web10, men foretrækker domaindirect.dk.

Problemet kan være dit punkt 7, men skriv til dem og forhør dig.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:00

Jeg er glad for www.web10.dk som hjalp da jeg havde fumlet lidt.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 14-03-08 20:11

desværre bredker så duer web10.dk ikke se selv her

Citat
Det er ikke tilladt at bruge diskpladsen til materiale af ulovlig eller anstødelig karaktér, herunder ulovligt kopieret software, musik, tekst, billedmateriale og ligndende samt pornografisk,

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:13

Hvad med at køre med egen server...........så er det dig der bestemmer.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 14-03-08 20:16

Bentjull desværre heller ikke

Citat
Webhotellet må ikke anvendes som download site for store filer (film, billeder, programmer og lign.) uden dette skriftligt er aftalt med [B]DomainDirect[/B]. Webhotellet må desuden ikke benyttes til opbevaring af erotisk samt pornografisk materiale.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 14-03-08 20:19

Citat
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:13

--------------------------------------------------------------------------------
Hvad med at køre med egen server...........så er det dig der bestemmer.

Det ville jeg også gerne men.... med denne forbindelse 8 megabit op og 768kb ned kommer jeg ikke langt. plus jeg ved ikke hvordan man laver en server jeg har prøvet men opgav

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 20:27

En gratis SME server er ret nem at køre med når man lige gider sætte sig lidt ind idet.

Men ja det skal være med en hurtig opload (eks. cypecity) hvis der er trængsel på hjemmesiden / ftp adgangen.

Kommentar
Fra : buch78

Dato : 14-03-08 21:00

Eyvind - Har cybercity noget hurtigt upload... jeg kan max finde en 2 Mbit

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 14-03-08 21:08

Næe - så skal du nok tilsluttes et fibernet som leverer 10Mbit/10Mbit
Men det er jo ikke i alle områder det findes.

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 14-03-08 22:18

Citat
Næe - så skal du nok tilsluttes et fibernet som leverer 10Mbit/10Mbit
Men det er jo ikke i alle områder det findes.

ja jeg ligger i et område hvor jeg ikke kan få det :(

og jeg har cybercity men jeg kan max på 768 kb op som det ser ud nu

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 14-03-08 22:23

Citat
En gratis SME server er ret nem at køre med når man lige gider sætte sig lidt ind idet.

Jeg har prøvet SME men jeg må inderømme jeg fatter og sætte den op har prøvet mange gange :)

Accepteret svar
Fra : iah

Modtaget 100 point
Dato : 15-03-08 00:09

Tjek ind her: http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Her får du det hele for kr. 39,- pr. måned...

Kommentar
Fra : TPJensen

Dato : 15-03-08 11:46

Citat
Tjek ind her: http://www.servage.net/?coupon=cust13930

Her får du det hele for kr. 39,- pr. måned...

Den lyder god tak for det :)

Godkendelse af svar
Fra : TPJensen

Dato : 15-03-08 11:47

Tak for svaret iah.

Kommentar
Fra : iah

Dato : 15-03-08 14:40

Velbekomme...

Jeg håber du bliver ligeså tilfreds med det som jeg er.