/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Mellem uddannelser / Spørgsmål
10  erling_l 510
label/etiket maskine
Fra : CCjunior
Vist : 519 gange
100 point
Dato : 14-03-08 18:52

Hvor kan man købe en maskine der kan på monterer etiketter ??

Det skal foregå fuldautomatisk på en produktions linie

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 14-03-08 18:55

Uha mange mange muligheder du må vist selv kigge med her
http://www.google.com/search?hl=da&q=%2B%22etikettemaskine%22%2B%22Labels%22&lr=

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-03-08 17:01

Jeg kender et "ole opfinder" firma der fremstiller alle mulige (og umulige) apparater til industrien

Hvad er det der skal labels på?

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-03-08 17:36

laminat spåndplader. Jeg har lige været ude og se en der bliver brugt til at monterer labels på glas. Den kunne sagtens gøre arbejdet. problemet er lidt at prisen var ca 60.000kr
Jeg skal desuden tegne/designe den selv. Det er til mit næste projekt. Men det skader jo aldrig at søge inspiration.

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-03-08 19:56

hvis du selv kan tegne den, så kan enhver smed jo lave den for dig, kan umuligt løbe op i 60k

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 15-03-08 19:58

ser lige i din profil at du er værktøjsmager, så kan du vel selv lave den

Kommentar
Fra : CCjunior

Dato : 15-03-08 20:19

Jeg kunne i teorien selv lave den.. Men jeg er ved at uddanne mig til produktionsteknolog/maskinteknikker. udfordringen ligger jo ikke i at følge en arbejdstegning, men at konstruerer noget der virker. derfor er det rart med noget forskelligt indput om hvordan det kan laves.

Godkendelse af svar
Fra : CCjunior

Dato : 02-04-08 23:05

Tak for svaret HelleBirgitte.

hmm.. man skal altså bare stave det rigtigt..hehe.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-04-08 07:31

He he - selv tak