/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Slægtsforskning / Spørgsmål
10  Varla 8031
Useriøst????
Fra : thoustrup
Vist : 796 gange
50 point
Dato : 14-03-08 16:36

Jeg troede af Kandu var en god og seriøst internet side, med interessante og intelligente indlæg og spørgsmål, til hjælp og gavn for mange, men de sidste indlæg, der søger:
Hr. Pip,
Hr. Fis I Kasketten,
Hr. 0,
Hr. Dum,
Hr. Gogge Nokke,
Hr. Nar,
&
Hr. Fusk
Det er da vel nok nogle useriøse indlæg, hvis det er fremtidens indlæg, så må jeg nok overveje om det er det rette forum til min videre slægtsforskning. Og jo, jeg har humor, men hver ting til sin tid.

Kommentar
Fra : pve

Dato : 14-03-08 16:41

Ja desværre er der kommet flere og flere af disse indlæg på det seneste. De enste der kan gøre noget er Kandu teamet og de har åbenbart valgt at ignorere dette.

PS det har absolut intet med humor at gøre

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 14-03-08 16:43

Sidste weekend var der noget lignende under kategorien Investering, jeg og andre skrev til Kandu teamet, men de er åbenbar ikke interesserede i at løse problemet

Kommentar
Fra : iah

Dato : 14-03-08 16:46

Det eneste der er at gøre, er vel at blackliste fjolset, så ser man da ikke noget til ham længere...

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 17:03

iah

Citat
Det eneste der er at gøre, er vel at blackliste fjolset, så ser man da ikke noget til ham længere...

At blackliste en bruger, forhindrer da ikke brugeren i at stille et "spørgsmål"

thoustrup

Jeg kan godt forstå dig. Kategorien slægtsforskning har altid været seriøs.
Den bliver nu ødelagt, da en bruger ønsker at blive nr. 1.
Han/hun vil bare vise, hvor let det er at snyde med point.
Brugeren har selv skrevet, at det bare er en joke. Men trist at det skal gå ud over den kategori, som jeg tror du abonnerer på.

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 14-03-08 17:15

Rigtig ans,

og thoustrup, jeg svarede faktisk på det første spørgsmål og fandt en hr. Fusk...
Så jeg er også sur på fjolset, men havde dog set ham misbruge investerings afsnittet.

Lad os håbe vi kan bevare dette seriøse afsnit af kandu nogenlunde sobert, Svend

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 17:39

Ja og der er ingen herinde der vil indse hvem det er vel ?? prøv at se i mit !!! Pas på !!! link der er lige kommet en ny profil som er den samme person som hernævnte

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 14-03-08 17:40

Hej med dig.
Kan kun gi dig ret,men desværre er den sidste idiot ikke født endnu.
Jeg er bange for det bliver svært at undgå og vi er mange der har været generet af det.
Håber det ordner sig.
Men ellers held og lykke her på kandu

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 14-03-08 17:41

Sunowich fordi du har et personligt opgør med en anden kandu'er så prøv at lade være med at spamme dette indlæg også. Tak.

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 17:43

Citat
Sunowich

Dato : 14-03-08 17:39

--------------------------------------------------------------------------------
Ja og der er ingen herinde der vil indse hvem det er vel ?? prøv at se i mit !!! Pas på !!! link der er lige kommet en ny profil som er den samme person som hernævnte

?????? hvor ??????

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:13

Jeg spammer ikke det er altid den omtalte der er startende du ka jo bare undersøge det og fordi jeg er en af dem der tør tage kampen op mod ham der er smidt ud af kandu en gang skal jeg vel ikke have skyld for at være spammer Ans der er pludselig opstået en profil der hedder vira som udtaler sig i min tråd Klumme er blacklistet og kan derfor ikke udtale sig (netop for at undgå at han spammer)
Denne tråd er vel oprettet for at finde en forklaring på Hvem der ødelægger Kandu Eller Hvad

Kommentar
Fra : ans

Dato : 14-03-08 18:23

Sunowich

Jeg tager denne tråd seriøst, men det gør du ikke.

Jeg respekterer det spørgsmål, som thoustrup har oprettet i kategorien slægtsforskning.

Hvis du vil af med din galde, så skriv det i en af dine egne tråde eller opret et nyt spørgsmål.

Kommentar
Fra : Varla

Dato : 14-03-08 18:34

Det er barnligt, og vidner vel kun om "stillerens" formentligt usædvanligt labe IQ.
Gør derfor som jeg - Ignorer den slags.

Ejvind

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 14-03-08 18:43

Vrøvl Ans bare fordi det er en af dine medspillere der står bag så skal det tysses ned hvem der står bag i Seriøsitetens navn tsk tsk
Thoustrup nu har du fået min vurdering af hvem det er der sidder og ødelægger kandu og for omtalte er det ikke noget nyt .Det har han altid prøvet på. At Ans syns det er i orden ka jo undre ???
Jeg tager fluebenet ud herfra nu så må Ans eller andre jo opklare "mysteriet"

Prøv lige i de omtalte
Hr. Fis I Kasketten,
Hr. 0,
Hr. Dum,
Hr. Gogge Nokke,
Hr. Nar,
hr pipog fusk
Og kig på alle de profiler der giver til hinanden det ku jo være at feks du ans som jo ved "alt om alting" ku greje den eller få en fra kand til at gører det for dig

Hav en god påske Mvh SunoFisk

Ps jeg er til at komme i kontakt med i min pm Thoustrup

Kommentar
Fra : BertelBrander

Dato : 14-03-08 19:38

Det interessante er at hvis "teamet bag kandu"/moderatorer forsøger at styre debatten og/eller udelukke folk bliver problemet bare større.
Jeg har set det ske på et andet it-fora, som stort set døde da folkene bag forsøgte at rydde op.

Det eneste der er at gøre er at ignorere de uheldige elementer.

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 14-03-08 20:07

14 x tak

Der er indløbet 14 svar, jeg har i den grad fået nogle svar, men nu syntes jeg vi skal stoppe, inden det løber helt af sporet.

Jeg er nu glad for at man stadig kan tage Kandu seriøst.

Så lader jeg de drillesyge og point jægerne leger videre, og lader vi andre forske i vores hobby: Slægtsforskning.

Kommentar
Fra : ram10

Dato : 14-03-08 20:24

thoustrup> Kandu seriøst??

Hvad mener du??

/ram10

Kommentar
Fra : thoustrup

Dato : 14-03-08 20:39

hej ram10
¨
Når jeg siger seriøs. Så tænker jeg på de hjælpsomme personer som jeg har mødt i de forskellige kategorier som jeg i tidens løb har haft kontakt med, og det er efterhånden delt sig over en del meget forskellige emner.

Hvad I andre mener, den må I selv om, jeg behøves ikke vide hvad I mener.

Jeg stopper nu med flere kommentarer.

Accepteret svar
Fra : achtonfem

Modtaget 50 point
Dato : 16-03-08 08:00

Du ville nok hjælpe med at gøre det mere seriøst hvis du lukkede spørgsmålet enten ved at acceptere en af ovenstående svar eller annullere spørgsmålet.

Godkendelse af svar
Fra : thoustrup

Dato : 16-03-08 10:06

Tak for svaret achtonfem.
det glemte jeg, tak