/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
tips ?
Fra : sponk123
Vist : 603 gange
10 point
Dato : 14-03-08 14:36

Hvorfor kan jeg ikke skrive tips ? Er der forskel på almindelig bruger og superbruger hvad det angår ? Det er da ikke fair i så fald er det ?

Til Miritdk tak fordi du satte tipset om myupload ind for mig : - )

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 20 point
Dato : 14-03-08 14:43

Det er kun superbrugere der kan skrive tips læs mere under Brugerservice/Kom godt igang

Kommentar
Fra : cool2000000

Dato : 14-03-08 14:44

og du kan hurtigt blive supperbruger, ved at gå inde på dit bruger(ved at trykke på på billedet eller navnet) ude i højre hjørne og derefter trykke på "bliv supperbruger"

:D

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 14-03-08 14:50

sponk har du lavet det her for sjov - jeg fortalte dig jo i pm at det var fordi du ikke var superbruger Nå nem ok - har i hvertfald lagt dit tips

ps - et eller andet sted er det faktisk unfair med den forskel i brugerne men jeg tror ikke der er meget at gøre ved det

Godkendelse af svar
Fra : sponk123

Dato : 14-03-08 15:35

Tak for svaret HelleBirgitte.

Jeg fik at vide at det rent faktisk skulle stå når jeg forsøgte, men det gør det ikke, derfor mit spørgsmål

god weekend

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-03-08 16:07

Selv tak, nu kan du jo så overveje om du vil være superbruger

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-03-08 16:53

Hej
Hvorfor skal man overveje om man vil være superbruger.
Handler det ikke kun om at man har "tilladelse" til at skrive tips eller ej?
Jeg har i en thread læst at man bliver set lidt ned på at være superbruger?
Hvad er det for noget - er man odiøs, fordi man melder sig som superbruger på et tidspunkt, hvor man mener at man kan bidrage med et godt tips?
Hilsen Ingelein

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 14-03-08 18:19

Citat
Hvorfor skal man overveje om man vil være superbruger

Ja den enste grund til at jeg svarede
Citat
nu kan du jo så overveje om du vil være superbruger
er fordi jeg kan fornemme der er mange der ikke vil det. Grunden kender jeg ikke??

Jeg blev superbruger, fordi jeg gerne ville have muligheden for, at skrive tips. Derudover syntes jeg også, at det er en sjov udfordring at finde svar på spørgsmål Konceptet her på sitet er så point = high scoreliste - det kan der da også gå sport i