/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Hvordan fjernes hostfil?
Fra : axelbjarne
Vist : 629 gange
100 point
Dato : 13-03-08 13:04

http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

hvordan fjernes denne igen....

mvh.
axelbjarne

Kommentar
Fra : smeden123

Dato : 13-03-08 13:10

Er det ikke bare at fjerne den inden under
c:\windows\system32\drivers\etc
Der ligger dine host filer.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:13

Du har vel en backup af den originale host fil, brug den i stedet for og slet den modificerede

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-03-08 13:18

Nej, jeg har ikke backup af den originale host fil....

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:26

Så må du ind og slette alt det som ikke er original, har du et systemgendannelses punkt du kan bruge ? Så forsøg systemgendannelse først, hvad er der gået galt, siden du vil tilbage ?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-03-08 13:28

Jeg mener at Internet Explorer er blevet langsom, når den skal vise eksempelvis Ekstra Bladet, så tager det en rum tid, inden jeg får vist siderne...

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:32

Lyder mystisk, det er adresser som blokeres og ikke indlæses i browseren, derfor burde den være hurtigere, jeg har selv sat www.google.dk og www.google.com ind i min hosts fil, det giver resultater, siderne vises lynhurtug

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:33

Der skulle stå lynhurtig til sidst

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-08 13:34

Hej

Slå DNS client fra kig her:
http://www.mvps.org/winhelp2002/hosts.htm

mvh klaudi

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-03-08 13:35

Det har jeg gjort....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-08 13:36

OK så er det jo ik derfor den er langsom

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:36

Er du sikker på at der ikke er noget skidt på din computer ? En BHO som er afhængdig af en af de blokerede sider og at det gør din browser langsom ? Det er sider som du ikke bør besøge som er på den liste

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 110 point
Dato : 13-03-08 13:39

Hvis du vil slette den nye HOSTS fil, laver du en ny med følgende:

Kode
127.0.0.1   localhost
# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.
#
# Dette er HOSTS-eksempelfilen, der bruges af Microsoft TCP/IP til Windows.
#
# Denne fil indeholder IP-adressetilknytninger til værtsnavne. Du bør ikke
# angive flere end en post pr. linje. IP-adressen skal placeres i den første
# kolonne efterfulgt af det tilsvarende værtsnavn.
# IP-adressen og værtsnavnet kan adskilles af mindst ét mellemrum.
#
# Kommentarer (som disse) kan indsættes på individuelle linjer eller efter-
# følge computernavn. Kommentarer skal anføres med nummertegn '#'.
#
# Eksempel:
#
#102.54.94.97 rhino.acme.com # kildeserver
#38.25.63.10 x.acme.com # x-klientvært

det er den originale HOSTS

mvh klaudi

Godkendelse af svar
Fra : axelbjarne

Dato : 13-03-08 13:40

Tak for svaret Klaudi.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 13:45

Nemlig og gem den i mappen C:\WINDOWS\SYSTEM32\DRIVERS\ETC du får besked om at der allerede er en fil med det navn, og om den skal erstattes, det siger du ja til

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 13-03-08 13:52

Det var så lidt

Husk der er ingen endelse på filen, altså kun HOSTS

mvh klaudi