/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Andet familie & relationer / Spørgsmål
10  clou 540
Dele din historie med andre?
Fra : Idahoe
Vist : 576 gange
20 point
Dato : 13-03-08 11:50

Hejsa!

Har du været igennem et problem eller en krise med din familie, dine kolleger eller andre relationer - og er du nu ude på den anden side igen? Har du lyst til at dele dine erfaringer med andre, så de kan lære noget? Så vil jeg gerne høre fra dig!

Jeg er freelance journalist og skriver blandt andet for et ugeblad, der bringer personlige fortællinger som udspringer i et problem, men som har fundet en eller anden form for løsning. Det kunne for eksempel være hvordan man har lært at leve med en alkoholiker. Eller hvordan man er blevet mobbet i skolen eller på sit arbejde - men har fundet en måde at tackle det på. Eller hvordan man har ladet sig kue af en dominerende veninde indtil man fik sagt fra. Eller... ja, hvad er din historie?

Har du en historie der er relevant for andre, og vil du bare høre mere, så skriv en mail til mig på idahoe@gmail.com

Mange hilsner

Ida

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-08 12:36

Nej tak.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 13-03-08 12:38

PS
Jeg kender en dame der skriver "mit livs historie" for et ugeblad.
Mod betaling skriver hun en opdigtet historie som vi skal græde over,
og så endlig købe næste nr. af ugebladet.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-03-08 13:04

Hvor kan vi se dine historier.

Accepteret svar
Fra : jeb3

Modtaget 20 point
Dato : 13-03-08 13:10

Hmm... jeg har da prøvet en del mere end de fleste, men du skriver, at du bla. skriver for ugeblade.

Inden jeg fortæller nogen historier, vil jeg da gerne vide hvilke ugeblade og hvilke andre steder.
Hvor kan vi læse dit hidtidige arbejde?

Godkendelse af svar
Fra : Idahoe

Dato : 13-03-08 13:17

Tak for svaret jeb3.

Det aktuelle ugeblad er Hjemmet. Jeg har skrevet artikler til mange forskellige medier, men hvis du er seriøs, beder jeg dig om at sende mig en mail på idahoe@gmail.com

Tak

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 13-03-08 21:04

Idahoe
Kik dig omkring her og du finder masser af problemer
dr.dem