/ Forside/ Karriere / Offentlige / Told og Skat / Spørgsmål
10  MissXX 893
Skatteopgørelse for 2007
Fra : Satellit
Vist : 734 gange
50 point
Dato : 13-03-08 11:21

Hvornår er det nu, at vi får sendt skatteopgørelserne fra 2007 ud? Er det ikke snart?
Jeg håber på at få lidt penge tilbage i skat

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 60 point
Dato : 13-03-08 11:24

De er begyndt at blive sendt ud. Min datter fik sin igår, hun bor på Frederiksberg. Ja penge tilbage vil da være fedt

Kommentar
Fra : MacMadsen

Dato : 13-03-08 11:25

Du kan allerede nu se din årsopgørelse på tastselv.skat.dk
Så papirformatet kommer nok snart, hvis du altså har valgt at modtage på papir...

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-03-08 12:06

Jeg og mit ene "barn" fik vores i tirsdags

Resten af husstanden har ikke fået deres, men de kender resultatet fra tast selv

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-03-08 12:23

Ja på http://www.tastselv.skat.dk/ kan du se det. Husk nu befordringen

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-03-08 12:46

Jamen jeg kan ikke huske min tast-selv-kode så jeg er nødt til at vente på posten
Ville det ikke bare være skønt at få et par tusinde tilbage i skat??

Kommentar
Fra : Hausbaer

Dato : 13-03-08 14:13

Jeg indtaster altid først befordringen når jeg skal.. så får jeg altid lidt penge tilbage... (c:

Konen har kørt en masse sidste år så vi får nu pengene som kan bruges til 14 dage tyrkiet....

Hurraaa

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 13-03-08 14:42

Jamen du kan da bestille en ny kode til "tast selv"

http://tastselv.skat.dk/

Så må du se hvad der kommer først, den nye kode eller opgørelsen

Kommentar
Fra : Satellit

Dato : 13-03-08 15:09

pve og Hausbaer....jeg cykler på arbejde, så der er ikke noget, der hedder befordring her

Nordsted1, det var måske en idé, men omvendt er det også lidt spændende at gå at vente på

Godkendelse af svar
Fra : Satellit

Dato : 13-03-08 15:10

Tak for svaret HelleBirgitte.
Jeg håber at I ALLESAMMEN får en MASSE penge tilbage i skat

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 13-03-08 15:19

Selv tak, pøj pøj

Kommentar
Fra : pve

Dato : 13-03-08 16:37

det er ligemeget om du jogger baglæns, det er antallet af km der er afgørende