/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Undervisning / Spørgsmål
10  Balcanard 580
hjælp til tysk sætning.
Fra : eseses
Vist : 582 gange
20 point
Dato : 12-03-08 22:39

Hej er der nogen som kan oversætte denne sætning til dansk - Der Motor sollte nicht länger als 15 minuten ohne Unterbrechung betrieben werden.

jeg kan ikke selv forstå tysk så jeg håber der er nogen som kan hjælpe mig, på forhånd tak for hjælpen.

Kommentar
Fra : MissBe

Dato : 12-03-08 22:52

motoren bør ikke køre/køres uden afbrydelse (=uden at den bliver stoppet) længere tid end 15 minuter

altså motoren skal stoppes efter 15 minuter

Kommentar
Fra : Becuzz

Dato : 12-03-08 22:53

Babelfish oversætter til engelsk, hvis du kan "bruge det til noget"
In English:
The engine should not be operated longer than 15 minutes without interruption.

mvh
Becuzz

Accepteret svar
Fra : bennymanden

Modtaget 20 point
Dato : 13-03-08 00:15

Citat
Der Motor sollte nicht länger als 15 minuten ohne Unterbrechung betrieben werden.

ordret til dansk: Motoren bør ikke være i drift længere end 15 minutter uden afbrydelse.

mvh
Bennymanden.

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 13-03-08 14:22

Tak for svarene allesammen.

Godkendelse af svar
Fra : eseses

Dato : 13-03-08 14:26

Tak for svarene, jeg har fået en ide om hvad det står i teksten nu.

Kommentar
Fra : bennymanden

Dato : 13-03-08 14:30

Selvtak "eseses" - det er dejlig at kunne hjælpe.
Jeg har boet og arbejdet i Schweiz i 6 år ..... så tysk falder jo lige for.
fortsat god dag
hilsen
Bennymanden

Kommentar
Fra : eseses

Dato : 14-03-08 21:27

Tak og i lige måde Bennymand.