/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
rejsning´s problemer
Fra : vedik
Vist : 1938 gange
20 point
Dato : 12-03-08 16:30

jeg har problemer med at få den op, når jeg så endelig får den op kan jeg ik holde så længe...

hva kan jeg gøre for at få den op, har i nogle gode seriøse råd?

var jomfru indtil for nylig....

har været i seng med kæresten 4 gange, alle fire gange har det varet 10 sekunder..

jeg når kun lige at komme ind og støde 2 gange, og så kommer jeg...

ik særlig fedt,

hvad kan jeg gøre for at holde lidt længere..

synes det er pinligt overfor kæresten..

jeg har prøvet det med at onanere før jeg aka være sammen med hende, men det hjælper ikke..

håber i kan hjælpe,...

jeg er 22 år..

jeg har skrevet to spøgsmål i en tråd, og håber i vil svare på dem begge to

TAK

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 16:46

Prøv om du kan lade være med at fokusere så meget på om din kæreste får noget ud af det. Det er altså ikke så vigtigt for en kvinde at få orgasme hver gang (nu får jeg nok ballade ) men det vover jeg altså at påstå!!
Det behøver vel heller ike nødvendigvis at forgå ved samleje hver gang!!

Koncentrer dig om sex på andre måder..så skal du bare se løjer

Og tal med din kæreste om det, jeg er sikker på at hun er mere end villig til at høre på dig og du mister ikke værdi eller noget fordi du fortæller hende det.
Hun mærker det jo under alle omstændigheder

Det er lidt rodet skrevet, men håber du forstod hvad jeg mente..ellers spørg lige ind til det.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 16:58

Prøv at kigge ind på sexlinien. Det er en side for unge om sex, debatter og rådgivning. Du er bestemt ikke alene om dine begynder vanskeligheder, det vil du se, hvis du klikker ind der.
http://www.sexlinien.dk/

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-03-08 17:10

Mango.. der er vel forskel på om en mand "kommer" og "kommer i en orgasme".. ?? Hvor vigtigt er det for en mand??

22år.. ta det roligt.. øvelse gør mester... der er meget der skal læres endnu.. Jo bedre du kender din krop, jo nemmere bliver det...

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 17:43

Tilde38, jeg vil faktisk vove den påstand, at det er vigtigere for en mand.

Om han så får en orgasme eller ikke, er knap så vigtigt..en orgasme er jo bare en bonus, om man må sige.

Ja, og øvelse gør mester..men det hjælper ikke lige nu

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-03-08 18:37

man kan da ikke fremtrylle det perfekte sexliv for en mand på 22...

Mango... lidt egoistisk.. sys jeg...

Kommentar
Fra : Tilde38

Dato : 12-03-08 18:40

det er måske trykket bag ørene der udgør egotrippet?...

Det er da lige vigtigt for begge parter

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-03-08 19:02

eller også koncentrer dig enten om hende eller dig selv, een ad gangen....min ex havde det samme problem og han er altså 44 år....men vi/ gjorde det, at det enten var mig det hele handlede om lelelr også ham....fuld tilfredsstillelse for begge parter og det e raldeles ikke pinligt overfor din kæreste,,,synes hun det? hvad siger hun?
kan hun ikke aceptere det er hun ikke værd at samel på. du er nybegynder og alle har begyndervanskeligheder af en elelr anden slags....
men der e rogså noget der hedder en penisatrap, det kan faktisk være ret ophidsende at benytte sig af en sådan...man spænder den på og putter kalorius ind iden og så ellers igang....husk creme.
og det er heller ikke pinligt, men derimod en sjov og opløftende jeg for begge parter.....
masser af leg og tillid for guds skyld er vigtigt....snak og fortæl og sig hvad du ønsker og hun ligeså.....lad være med at focuser så meget..
kender det fra min ex...åhhhhhhhhhhh han forcuserede så meget på sig selv...men ku ikke holde 5 min på den "rigtige" facon, derfor prøvede vi masser af adre muligheder af, med mere eller mindre fryd.....
og der er forskel på orgasmer...enten kommer man, eller også får man orgasme....der er dælme forskel....en rigtig orgasme er dyb og langvarig og kriblende helt nede fra tæerne...en alm udløsning er ikke så vild....
den kan man sku altid få..men en virkelig go orgasme får man kun med leg tillid forståelse og kærlighed til den man elsker med....
min mening....og min erfaring...............
ciao j.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 19:31

Jo du er ung og 4 gange er så ikke meget, du er ny og nervøs ( har din kærste prøvet flere gange end dig??????)
Sørg for at kæle med hinanden før samleje dvs. kysse. kæle og slikke/sutte, og du skal måske slikke din kærste til en orgasme før du har samleje med hende, og når hun lige har fået orgasme, hopper du på med samleje med de to tre stød der skal til, og så er du også færdi, måske kommer hun en gang til og så er det endnu bedre.

Dr.dem

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 19:36

Citat
hvad kan jeg gøre for at holde lidt længere..

Ikke noget jeg har haft det problem i 30 år.

Citat
jeg har prøvet det med at onanere før

Bliv ved med det det skader ikke.

dr.dem

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 19:49

Citat
min ex havde det samme
LOOOL
Så kom sædcontaineren ind, og inden første linje var skrevet færdig ævlede hun om sit eget sexliv TYPISK

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 19:51

Klumme din buk

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 19:53

Hmmm jeg troede jeg var et hug LOOL

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-03-08 19:53

man kan også bruge legetøj i form af diverse vibtratorer og alt muligt....og analsex er fedt også for manden ...med vibratorer...så skal du nok få den op at stå skal du se.....og få meget andet.....
det med at det ikke er vigtigt for damen at få orgasme hver gang er vel individuelt.....for nogel mere vigtigt end andre...mengod sex er forskelligt..je ghar en ny kæreste og det er dælme god og ret fede sex, men jeg får ikke orgasme hver gang...og alligevel nyder jeg hvert et sekund...vi leger meget og dyrker både oral og analsex, hvilket er til STOR nydelse for min kæreste...og jeg er vild med at gøre det på ham og se ham få de største orgasmer i verden..efter hans eget udsagn..han er nybegynder på det område og 42 år....
og det er under ingenomstændigheder hverken flovt eller noget at gå i sex shop idag...hvem gør dog ikke det nu om stunder...se så at få købt noget...til sjov og ballade...overrask din kæreste eller ta hende med.....
cao..j.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 19:55

Klumme jeg tror denne tråd er seriøs og det må man acepterer

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 20:01

Det vil jeg da så gøre, men jeg kan ikke lade være at undre mig over denne vandrepokal

Spørgsmålet er da bestemt seriøst, og du har ret.... jeg smutter. Får alligevel kvalme hvis jeg læser mere fra ciao ciao

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:08

missjosephine

Citat
og analsex er fedt også for manden

Ja en pige to mænd
den ene mand boller den anden mand samtiddig den anden boller dig ( stort sat op nu, ja jeg ved det.) Jeg ved det ikke men vil en mand há noget i måsen må han være bøsse/bisexuel måske.

dr.dem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 20:22

Altså Kandusser tag jer nu lige sammen

En ung mand
Citat
jeg er 22 år..

Spørger seriøst om hjælp pga. problemer med et helt nyt seksualliv
Citat
har været i seng med kæresten 4 gange

Gennemsnitsalderen her på Kandu er vist noget højere end spørgerens

Læs dog spørgsmålet igen inden I svarer

Men I kommer med råd om penis attrapper, kvindens orgasmer eller mangel på samme, analsex og gamle mænds potensproblemer!

Det er da så sårbart at være ung debuttant - der må da være nogle her, som kan svare med empati eller hva´?

Kan I da slet ikke huske, hvordan det var at være ung og nybegynder?

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:33

Mener jeg er seriøs til denne unge mand

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 12-03-08 20:36

hvis grumme dumme klumme ikke ka tåle mosten hvad i hele hule h...... har han så så forbandede stærke briller på, at han ikke han holde sine stilkeøjne fra emnet...han kommer jo kun på siden for at være dum....og for st se om der e nogen han kan kritiserer og være dum overfor....
fåm dig dog et liv....
igen, igen hold dog din k... og lad andre komme til orde..du kan kun glo på folks kommentarer...så hold dig dog væk fra siden,bår du ikke selv kan komme med ordentlige udtalelser...du burde ha karantæne.... hvad har du bidraget med andet en lort...fra din beskidte mund.....
hvad rager det dig hvad jeg skriver, det er jo ikke til dig...du kan være bedøvende pisseligeglad.....der er kun EN herinde som dig og det er dig...fjern dig dog ,,du er kun til besværd....
og hvis jeg kan bidrage med noget konstruktivt, ved du hvad det betyder hulemand? så er din grimme mening bedøvende ligegyldigt..jeg har nok lidt mere erfaring end både den unge mand og DIG.....
grumme.....

de fedeste hilsner til dem der ikke er så dumme....
ciao j.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:37

HelleBirgitte

Har du ikke nogle forslag til denne unge mand??????

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 20:39

Det var heller ikke rettet specielt mod dig dr_dem..........blev sgu bare lidt sur -

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:40

missjosephine ikke spame denne tråd med skelsord til privat personer som du ikke kan li´

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 20:41

Ja
Citat

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:42

HelleBirgitte kom med nogle råd det gør ikke ondt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:45

Citat
Ja
Citat

Hvad med dine egne erfaringer??

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:54

Og så har vi det her er det flest kvinder der giver svar, tror så ikke der er mange mænd der tænker på om kvinder får orgasme, når de er færdi er de færdi og så er det slut,

dr.dem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 20:55

Ja egne erfaringer er måske ikke noget jeg vil dele lige her
MEN en ting vil jeg gerne dele og det er, at uanset hvor man er i livet, ung eller lidt ældre, så er sex en vigtig ingrediens. Gensidig tillid, lyst til at eksperimentere og humor..........så kan det ikke gå helt galt

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 20:56

HelleBirgitte
Tøsepige

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 20:58

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 21:01

HelleBirgitte

Men kan du give mig ret i det jeg har skrevet højre oppe???

dr.dem

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 21:07

Citat
tror så ikke der er mange mænd der tænker på om kvinder får orgasme, når de er færdi er de færdi og så er det slut,

Ja hvis det er det her du mener, så er det nok rigtigt. MEN jeg tror også, at når man er så ny/ung som spørgeren, har man måske ikke så meget overskud til at tænke på partneren. Eller rettere man tænker måske for meget på partneren............. og så opstår præstationsangsten desværre

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:09

Citat
jeg har nok lidt mere erfaring end både den unge mand og DIG

Det tvivler jeg ikke på, og derfor faldt det nemt at kalde dig for en sædcontainer. Fatter ikke at nogen gider kravle på dig, men det er sikkert osse bare en løgn. Selv en italiener gider ikke gammelt afsuttet smørebrød. BVADRRRRR

Du er godt stang stiv i aften hwa LOOL Fed stavning og grammatik. Men når man er alene i det store udland uden en kæreste, fordi man er blevet for kendt herhjemme, falder man nemt på de våde Ciao Ciao

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 21:13

Citat
Jo du er ung og 4 gange er så ikke meget, du er ny og nervøs ( har din kærste prøvet flere gange end dig??????)
Sørg for at kæle med hinanden før samleje dvs. kysse. kæle og slikke/sutte, og du skal måske slikke din kærste til en orgasme før du har samleje med hende, og når hun lige har fået orgasme, hopper du på med samleje med de to tre stød der skal til, og så er du også færdi, måske kommer hun en gang til og så er det endnu bedre.

Dr.dem

måske også dette

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 21:18

Jamen bestemt rigtig gode råd

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:18

Der er osse det gamle trick, at du lader hende gi dig en spiller først, eller du selv tar den, hvis hun ikke vil. 2. gang kan du sikkert holde mere end 2 min. ellers tar du en til. Du kan godt køre ham ned, så han er rolig. Det skal ikke være sådan at du går / kommer bare du tænker på et ord som begynder med F

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:20

Citat
jeg har prøvet det med at onanere før jeg aka være sammen med hende, men det hjælper ikke..

Sorry. Jeg havde ikke set dette.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 12-03-08 21:25

Jeg indrømmer blankt, at jeg ikke har læst hele tråden

Men næste gang i er sammen, så prøv at bruge kondom, jeg har hørt fra pålidelig kilde at det kan hjælp, da det siges, at det giver mindre følelse??

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:40

Hvad fanden laver du her klumme..du har da ikke forstand på sådan noget snavset noget som sex..har du?

Eller du bruger måske handsker?

Hvor vover du at svine en kvinde til på den måde..du har da overhovedet ingen anelse om hvor mange mænd hun har haft. Og så rager det sgu da også dig en papand.
Det kunne jo være hun er aldeles smuk og sexet..og derfor uimodstålig for mænd.
Det vælger jeg at tro

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:45

Citat
Hvor vover du at svine en kvinde til på den måde
Det klarer hun fint selv

Citat
du har da overhovedet ingen anelse om hvor mange mænd hun har haft
Hører da bare efter hvad vandrepokalen selv beretter.

Når den slidte skal svare på et sp. så går der under 1 linje, så er hun igang med at fortælle om sit eget svampede sexliv

Jeg troede ikke du turde "snakke" til mig LOOL Så da lige en tråd forleden, hvor du fortalte hvor slem jeg havde været ved dig

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 12-03-08 21:46

Citat
Hvad fanden laver du her klumme..du har da ikke forstand på sådan noget snavset noget som sex..har du?

Eller du bruger måske handsker?

Hvor vover du at svine en kvinde til på den måde..du har da overhovedet ingen anelse om hvor mange mænd hun har haft. Og så rager det sgu da også dig en papand.
Det kunne jo være hun er aldeles smuk og sexet..og derfor uimodstålig for mænd.
Det vælger jeg at tro

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:49

Mango

Handsker..... LOOL Hvis det var hende den slappe det drejede sig om, så garanterer jeg for, at det ville foregå i civilforsvarets beskyttelsesdragt m. gasmaske og syrefaste støvler.

Men jeg vil sådan set hellere ha en rullepølsemad

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:51

Du svarer slet ikke på nogle af mine spørgsmål klumme?

Det er ikke hende selv der sviner sig selv til klumme..nu er du jo ubegavet at høre på

Og hvorfor er det lige at det er så forfærdeligt når en kvinde har mange mænd? Hvorimod det er fantastisk når en mand har mange kvinder?
Det spørgsmål er stillet mange gange, men jeg har aldrig hørt et godt svar!

Nu har du chancen for at vise hvor klog du i virkligheden er klumme.

Og jo jeg tør skam godt snakke med dig, jeg har bare ikke altid det fornødne overskud.
For det kræver lidt af et panser og gå i "dialog" med dig.
Men hvis man bare går ud fra, at du altid sviner en til, så går det bedre

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:52

Du fatter jo ingenting..

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 21:52

Nej nu må vi holde, det her er en seriøs tråd..smutter!!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 21:56

Nahhh jeg dropper det Mango. Du er for stillestående til at jeg gider. Og hvis jeg svarer på det du kalder spørgsmål, så skal det gentages flere gange, da dit intellekt ikke rækker til at opfatte noget 1. gang du hører det.

Og lige om lidt kommer den der stupidosnar VITSEN, så kan du snakke med ham. Han genteger sig selv i det uendelige, så der har du en chance for at følge med. I passer fint nivaeu sammen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 22:02

ja ja, det siger vi så....du er god til at maskere et nederlag..

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 22:05

Nejjjj men jeg ved jo hvor følsom du er, og jeg gider ikke at du sidder og stortuder resten af aftenen

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 22:06

hvor betænksomt!

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-03-08 00:08

vedik...

Hvis Du ikke vælter bort fra hende så snart Du er kommet så prøv at blive "inde i varmen" hvis hun ikke har noget imod det, I kan så ligge og flette tæer, tunger og fingre indtil der kommer liv i kalorius igen, 5-10-20 minutter.
Det kræver selvfølgelig at I bruger en stilling hvor det ikke er nødvendigt at flytte sig for at kunne slappe af.

Kommentar
Fra : missjosephine

Dato : 13-03-08 01:13

ja mangarosa....hvorfor er det så forfærdeligt.....ingen svar på det...en jeg kender spurte jeg engang om, hvormange damer han egentlig har været i lag med , han er 42 år og han fortalte at han havde været sammen med ca 140 af slagsen...inclusiv et ægteskab i 5 år....tak skæbne..han har været produktiv...og han blir sku ved....og ved og ved....

så mon ikke der er visse mænd der skulle lukke en vis legemsdel, før de udtaler sig om hvad kvinder gør....
det er ikke mig der gør den slags...jeg er tro overfor min kæreste...og ku aldrig finde på at gøre noget med nogen andre...sålænge jeg ahr en kæreste...og dennegang den sidste i mit liv....for det er MANDEN....................og FEEEEEEEEEEEEEED sex hahaha...men frem for alt en masse KÆRLIGHED....tillid, passion og elskov......og den er gensidig og meget meget smuk....hvilket en vis person nok kunne ha' brug for at lære hvad er for noget undeligt noget....
j.

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 13-03-08 13:55

er skønt

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 20-03-08 19:01

Det du kan prøve når du tager en spiller, er at lige før du kommer så klem med hånden hårdt rundt kalorius i en 10 -15 sekunder.så kan du begynde at spille igen, og gør det samme lige før du skal komme. Det gør at du lærer dig at holde igen så du ikke kommer så hurtig. Men det er en ting der også hjælper, det er øvelse.Øvelse gør dig til mester.Nu i begyndelsen for dig er det meget spænding i forbindelse med sex.Det vil aftage med tiden.Da vi du nok holde længer.

alimak