/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / ADSL / Spørgsmål
10  CLAN 640
Udbyder Ejby, 4070 Kr.Hyllinge
Fra : Kirstineka
Vist : 615 gange
100 point
Dato : 12-03-08 14:41

Jeg skal flytte til Ejby, 4070 Kr. Hyllinge.
Jeg vil hører beboere i netop det område om hvilke teleudbyder de har.
Jeg har tidligere haft TDC (men vil gerne udgå dem igen, hvis det kan lade sig gøre).
Jeg vil gerne have internet 1-2 Mbps og også gerne IP-telefoni.

Jeg har prøvet Telia, men de har ikke noget i det område. Jeg fik dog oplyst, at der er andre teleudbydere på TDC’s central, men desværre ikke oplyst hvem.
Siminn kan levere 2 Mbps til kun 269,- . Er der nogen der har erfaring med dette firma?
Jeg har forsøgt DONG Energy, men de har ikke noget i området.
Har I nogle forslag til hvem jeg skal forsøge at kontakte.

Accepteret svar
Fra : kj

Modtaget 110 point
Dato : 12-03-08 14:56

Cybercity, min datter bor i Kr. Saaby og har Cybercity, som hun er godt tilfreds med

Godkendelse af svar
Fra : Kirstineka

Dato : 10-04-08 18:46

Tak for svaret kj.
Som du kan se, var der ikke mange bud på alternativ til TDC.
I dag har jeg netop modtaget besked fra TELMORE om at du nu kommer på banen med bredbånd overalt. Det er ikke nødvendigt at have fastnettelefon der skal blot være et telefonstik tilstede på din installationsadresse.
Jeg har bestilt en 2 Mbit i dag til 199 kr med 0 kr. i oprettelse.