/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
genvex
Fra : carlsen6
Vist : 911 gange
500 point
Dato : 12-03-08 10:53

skal ud og have købt et genvex anlæg ombytning af det gamle..
hvor køber jeg det billigst..genvex energy 1 ??
har fået et tilbud 21500,-kr kan det gøres billigere ??

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 11:10
Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 11:41

http://www.byggeside.dk/modules.php?op=modload&name=XForum&file=viewthread&tid=584

Du kan kigge her. Jeg ved ganske vist heller ikke noget om det, og synes osse bare du selv skal lede.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-03-08 12:43

Hvad satan Klumme! Et google-gæt??

Accepteret svar
Fra : 3773

Modtaget 500 point
Dato : 12-03-08 13:17

Søg på google og eventuelt på dba.dk Nogle af internetbutikkerne har dem. Men forvent ca 0,00 i bistand hos disse. Så det kræver du selv ved lidt om tingene. Lidt ærgeligt at bruge så mange penge hvis ikke resultatet bliver godt!

http://www.boligklima.dk/www/index.php?option=com_content&task=view&id=5&Itemid=6 feks.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 13:40

karlsen nu har du sku rigtigt fået besøg af hyggebrigaden Pas nu på at du siger noget der falder i deres smag ellers ska de nok forsøge at komme efter dig alt imedens de klapper hinanden på skuldrene og den ene skal du ikke forvente nogen som helst for for hjælp af Han er der bare for "Hyggens skyld "

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 12-03-08 13:59

Hvad fanden mener du med det, din lille åndsbolle. Mit råd om at gå ind i en chattråd er da lige så god som dit råd med at gå ind i en chattråd. Du tror måske, at du ligefrem har patent på dårlige og ligegyldige svar....Fnatmide

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 12-03-08 14:24

Det var jo det jeg sagde en rigtig Hyggespreder Med grønt fjæs.Skal du ikke snart have det som profilbillede ?? det ville klæde dig klokkehat

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-03-08 14:26

Carlsen, hvis du vil have seriøs bistand, så send en PM.

...andre der kunne have haft hjælp af hvad der skrives, kan så takke Vitsen, for at han forpestede denne tråd!

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 14:38

Skal det være Genvex, eller må det være et andet fabrikat?
Det kommer jo også an på om du skal have lagt nye rør og sådan...men det skal du vel ikke?

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 15:00

Se evt. her: http://www.airtjek.dk/

Der har vi selv fået fra, og det kører upåklageligt.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 12-03-08 15:04

Airminder er ren plastic, hvilken kan forekomme temmelig uhensigtsmæssig i ventilationsanlæg. Ligeledes er Nilan's veksler plastic. Men GE'eren fra Genvex er med aluveksler. Men nu spørger Carlsen jo specifikt til en Energy I (klogt valg).

Kommentar
Fra : mangorossa

Dato : 12-03-08 15:56

ok..ja, hvad ved jeg

Kommentar
Fra : carlsen6

Dato : 13-03-08 08:44

skal nok vende tilbage og give point skal lige have tjekket op på det

Kommentar
Fra : futze

Dato : 16-03-08 21:26

Carlsen du skal søge oplysningerne hos dem der har viden, og det er 3773. Jeg har selv et Combi 185 s fra 2006, som virker 100 %. med data loggere for kontrol af anlæggets virkemåde.
Jeg har selv fået en masse oplysninger om varmegenvinding af vedkommende.
Hilsen
futze

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 10:11

Tak for de pæne ord Futze, Jeg får sgu helt røde ører. Din kommentar vejer som 10000 cyberpoæng!

Kommentar
Fra : Klumme

Dato : 18-03-08 10:43

HEHE Fik du din ungpigeekulør igen?? Sån går det, når man seriøst og fagligt velunderbygget leverer et svar, som ikke bare er revet ud af google, eller blot er nogle tomme fraser, for at skovle point sammen. Der var godt nok mindst een Kandubruger, som kunne lære noget af dette. Og dog.... det kræver jo osse et minimum af hjerne, for at føre det ud i livet.

Tillykke med dine velfortjente roser 3773

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 18-03-08 11:38

Lige over Klumme!

Godkendelse af svar
Fra : carlsen6

Dato : 31-03-08 08:31

Tak for svaret 3773.har købt igennem boligklima sparet ca. 3500,-så det var et råd der ville noget..