/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
TDC reklame.
Fra : Snooze31
Vist : 353 gange
20 point
Dato : 12-03-08 01:27

Hvem kender sangen fra TDC reklame? Det er den nyeste reklame indtil videre. Det er i hverfald ik' pop, lidt mere techno.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 20 point
Dato : 12-03-08 02:39

Den her måske ellers må du forælle lidt mere om i hvilken reklame du har set den: http://www.youtube.com/watch?v=WOt15JsLloU

Kommentar
Fra : Snooze31

Dato : 12-03-08 03:40

Ijass!!! Iggu! Taark! Det er den!! :D

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 03:57

Fedt nummer og video.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 04:09

ligger nu i min flv video samlig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-08 04:33

Vil du også gerne have den gemt på computeren ? Du skal have flash codecs og så bruge YoutubeDownloader, først en codecs pakke: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version og installer pakken, så hente og installere downloaderen: http://youtubedownload.altervista.org/

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 04:44

ups
videosamling

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 04:50

nogle videoer man henter fra youtube har ikke fil endelser,vis,så skal man bare sætte .flv bagefter

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-03-08 05:04

Manse Manse Manse, bruger du ikke YoutubeDownloader ? Der er der ingen problemer med fil endelser, den kan også omdanne det hentede til en anden film format eller til mp3 hvis det kun er lyden man vil gemme

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 05:11

jo,det gør jeg og har brugt den siden de udkom og har brugt alle dens funktioner,startede med beta 1,men nogle gange får det færdige resultat ikke filendelse når den ligger på disken,det sker kun en gang imellem,så er det en fil uden nogen form for type,sker vis man omdøber den før man gemmer den,så skal man give den navn og filendelse ikke som de fleste programmer hvor programmet selv tilføjer endelse,jeg siger det kun for
at det ville kunne forvirre en der ikke har oplevet det.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 05:13

ups
Citat
det sker kun en gang imellem

vis man omdøber den og glemmer .flv o.s.v o.s.v

rode rode

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 05:15

den,mer kaffe nu.

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 12-03-08 06:33

Hov glemte lige,jeg bruger også miro for at få
et bedre overblik og så kan den hente videoer
fra flere sider,fedt stykke værktøj

http://www.getmiro.com/

YoutubeDownloader bruger jeg når jeg falder over en enkel tilfældig video på nettet.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 12-03-08 19:20

Øhm er det ikke trentemøllermixet du er er udefter. Det er da den der blir brugt i reklamen??

http://www.youtube.com/watch?v=eI7PWfoBXIU&feature=related

Og linker linker til den orginale?

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 12-03-08 19:23

Du kunne i øvrigt pointkøbe svaret her istedet
http://www.kandu.dk/Spg115816.aspx

Kommentar
Fra : Snooze31

Dato : 12-03-08 21:23

Jow, den var den jeg ledte efter. Tak fordi du spurgte! Jeg ku' bare ikke huske navnet.

Godkendelse af svar
Fra : Snooze31

Dato : 12-03-08 22:11

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-08 01:31

Selv tak men du burde måske have accepteret boibbo`s svar, dit var bare nummeret og ikke den helt rigtige mix