/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
eftersøgning af gammelt pcspil
Fra : maja-hjort
Vist : 746 gange
25 point
Dato : 11-03-08 18:36

jeg leder efter et gammelt spil fra 90'erne... den gang var det en af de spil som automatisk fulgte med computeren...

det er en lille mand som rendte rundt i forskellige baner og samlede nøgler og sko og sådan.... men han kunne kun bevæge sig bestemte retninger så man skulle prøve at finde den rigtige vej... nogle af banerne var lavet af is... hvis det altså hjælper...

håber nogen kender navnet på det eller en side hvor man kan downloade det...

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 19:14

Jeg tror det hed mr harrison eller noget lign var der ikke sådan nogle små robotter der gik rundt i gangene og hvor man skulle lægge bomper for at blive af med dem og så samle nøgler for at komme igennem porte til udvidelse af spillefladen ??

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-03-08 19:16

Prøv at se her i tidligere tråd

mange links til gamle spil http://www.kandu.dk/spg108402.aspx

Kommentar
Fra : maja-hjort

Dato : 11-03-08 19:24

sunowich.... nej det var ikke lige det, selvom det der spil faktisk også var ret sjovt.

Accepteret svar
Fra : JanusN

Modtaget 25 point
Dato : 11-03-08 19:37

Det lyder som Chips Challenge!
Hent det her http://takegame.ru/arcade/gam/chipschallenge.zip
mvh
Janus

Godkendelse af svar
Fra : maja-hjort

Dato : 12-04-08 12:45

Tusind Tak for svaret JanusN.