/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Snyd
Fra : achtonfem
Vist : 841 gange
240 point
Dato : 11-03-08 11:16

Hvordan lærer jeg at snyde lige så meget som Teil ?

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 11:18

flere nye profiler mon det er en provo der står bag ??

Accepteret svar
Fra : pve

Modtaget 250 point
Dato : 11-03-08 11:23

- du opretter bare en masse profiler og svarer på dine "egne" spørgsmål

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 11:39

achtonfem velkommen på kandu, jeg kan se du lige er blevet medlem så læs grundigt http://www.kandu.dk/faq.aspx

Nu kan du jo ikke vide hvem der snyder og hvem der ikke snyder endnu - så brug dine værdifulde points på rigtige spørgsmål

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 11:42

Hvis du logger på Kandu mellem kl. 24:02:00 og 24:03:00 får du automatisk 500 superpoint.
Altså hvis det bare er superpoint du har brug for.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-03-08 11:51

Citat
Nu kan du jo ikke vide hvem der snyder og hvem der ikke snyder endnu - så brug dine værdifulde points på rigtige spørgsmål
- tak for info, det er jo lige det - jeg vil gerne have flere point og Teil er jo ret god til det, så derfor vil jeg bare gerne høre hvordan man bedst gør.

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 11:57

Jeg syntes du skal kigge her, så vil du opdage at der er mange der er gode til at besvare spørgsmål
http://www.kandu.dk/topmonth.aspx

Det skal du også bare begynde på, der er sikkert et eller andet spørgsmål som du er god til og kan svare - måske.

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-03-08 11:59

Ja jeg kan se at Teil ligger flot til

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-03-08 12:00

Fem5 er da også god....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 12:04

Citat
Fem5 er da også god....

Jamen, den profil ved også noget om alt - det burde du da vide.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 12:22

Ej hvor er du altså morsom mon ikke du kan komme med i en b film

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-03-08 12:25

Sunowich nu hvor Teil ikke vil være med, kan du så ikke komme med nogle hints, det siges at du kender de fleste

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 12:37

Har ikke tid til dine udskejelser Frokosten er slut arbejdet kalder Du sku prøve det er så sundt

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 12:52

Citat
Sunowich nu hvor Teil ikke vil være med, kan du så ikke komme med nogle hints, det siges at du kender de fleste

Husk du er ny her på kandu achtonfem - du ved intet om andre brugere

men måske kan du få brugerprofilen achton til at hjælpe dig

med dine store problemer

Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 11-03-08 13:23

Citat
achtonfem

Det er for dumt
I burde sq snart være klogere

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 13:46

Citat
Frokosten er slut arbejdet kalder Du sku prøve det er så sundt

Der vist ingen grund til at tage unødige chancer.

Kommentar
Fra : alka

Dato : 11-03-08 14:30

Du skal ikke tro på det som Eyvind skriver:

Hvis du logger på Kandu mellem kl. 24:02:00 og 24:03:00 får du automatisk 500 superpoint. [Blink]
Altså hvis det bare er superpoint du har brug for.

Det passer ikke. Du skal lokke dig på mellem kl.03.30 og kl. halv fire og så er det iøvrigt ikke 500 point du får, men kun 300 point du får!!!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 11-03-08 14:35

Ja ja - Alka har næsten ret...............men det gælder kun for superbrugere der kun får 300, men vi alm. får alle 500.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 15:49

Du der helt spritnye bruger

Hvorfor spørger du ikke bare Teil

Kommentar
Fra : achtonfem

Dato : 11-03-08 20:31

Nordsted1 - jeg tror ikke han deler sine sine hemligheder med os jævne Kandu'er....

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 11-03-08 21:24

Citat
jeg tror ikke han deler sine sine hemligheder med os jævne Kandu'er....

Du er jo ikke en jævn kandu'er - du er jo superbruger

Få du nu achton herind og del påænger ud på ham.

Kommentar
Fra : dova

Dato : 12-03-08 10:24

Snyder Teil?

Det kan han/hun sørme ikke være bekendt, efter som Teil var den der tidligere var hurtigst på aftrækkeren med at beskylde nogen for snyd og dobbeltprofiler

Fyyyyyhhaaa....sleeeeeemmme Teil

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-03-08 11:06

Uha - snyder Teil nu igen.

Godkendelse af svar
Fra : achtonfem

Dato : 16-03-08 08:11

Tak for svaret pve. Det må være vejen frem, det ser ud som der er en del der gør det.