/ Forside/ Interesser / Hus og have / Vand og VVS / Spørgsmål
10  e.c 2605
Ansøgning til Københavns Energ
Fra : jesper.s
Vist : 493 gange
100 point
Dato : 11-03-08 09:48

Hej.

Er der nogen der ved hvad det koster at få lavet en ansøgning til Københavns energi, vedr. udførelse af vandinstalation til et nyt badeværelse?

På forhånd Tak!

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-03-08 10:04

Jeg tror ikke det er Københavns energi du skal søge. Det vel ikke deres men dit badeværelse det gælder. Og så eksisterer de ikke mere.
Men ansøgninger er gratis.

Det er badeværelset som koster.
Det får du gjort ved at henvende dig til en autoriseret vvs installatør.
Pas på at du får en håndfast prisaftale , og hold lidt betaling tilbage , til alt er udført og fejl er rettet. Det er en betændt branche.

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 11-03-08 10:05
Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 11-03-08 10:07

Ansøgning om vandinstallationsarbejde
Autoriserede VVS-installatører kan anmelde vandinstallationsarbejde via den elektroniske blanket her på hjemmesiden.

Blanketten findes i pdf-fomat, og du skal have Acrobat Reader installeret på din computer for at kunne åbne filer i pdf-format. Acrobat Reader kan hentes gratis på Internettet.

Du kan naturligvis stadig hente blanketter hos Københavns Energi, Vand Bynet og Teknik.

http://www.ke.dk/portal/page/portal/Erhverv/Installatorer/Ansogning_om_vandinstallationer?page=181

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 11-03-08 10:13

Der står i den tilladelse jeg har fået, efter at have anmeldt byggeriet, at de vil have en ansøgning. Sådan en har jeg fundet på deres side, men den forstår jeg ikke meget af. Hvor finder jeg en billig VVS? Jeg bor i Kbh K.

Kommentar
Fra : jesper.s

Dato : 11-03-08 10:16

Jeg er selv værktøjsmager, så om man måske kunne/måtte lave noget af det selv?

Annuller spørgsmålet
Fra : jesper.s

Dato : 27-03-08 07:56

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål