/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Fødselsdag
Fra : MSS
Vist : 775 gange
100 point
Dato : 11-03-08 08:32

Hej

Vi skal holde børnefødselsdag - 6 år.

Gode forslag til lege / konkurrencer søges.

mvh
MSS

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:37
Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 08:37

Tillykke med barnet

Skattejagt vækker altid jubel

Men ellers ville jeg ikke arrangerer det store, børnene finder selv ud af det, og nogle gange kan vi voksne arrangerer noget som nogle af børnene ikke har lyst til at deltage i, og hvis først nogle melder fra, så gør andre det også osv.

Hvis der kommer mange børnegæster, så ville jeg spørge fødselsdagsbarnet, om der er noget af legetøjet som skal gemmes væk inden, jeg tænker på, hvis barnet har fået nogle gaver inden gæsterne kommer, er det ikke sikkert det er så godt andre leger med det

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 08:46

Her i familien er der altid nogle sikre gengangere når de er små vil de gerne stopdans lakridssnører-spisningskonkurrence (med hænderne på ryggen parvis overfor hinanden ) spille på de instrumenter der er tilladt ifølge Mig (kræver såføli adgang til sådanne hvilket vi har )Leg i haven på Den store naturgynge Trampolin med kontrollør includerede pauser med boller caaco lagkage is og sodavand/saft så gik tiden

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 110 point
Dato : 11-03-08 08:48

Tillykke håber I får en dejlig dag

Jeg har fundet en rigtig god side, hvor der er mange foreslag til lege, aktiviteter og mad
http://www.housewife.dk/boernefoedselsdag.htm

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 11-03-08 08:50

Og her er en mill (næsten) lege

http://fdf.dk/Kerneudvalg.nsf/id/0EBA68E84FE6BCE1C12569EE00784A01?open

Du kan vælge både efter alder, og legene skal være inde eller ude osv

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 11-03-08 11:22

Ups glemte lige en vigtig ting
.
.................................

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 12-03-08 11:52

Tak for svaret HelleBirgitte.
mvh
MSS

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 12-03-08 13:02

Selv tak