/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Sniperspil???
Fra : zith
Vist : 860 gange
70 point
Dato : 10-03-08 17:21

Halløjsa...

Ja så har jeg lige et spørgsmål mere om computerspil hehe.

Nogen der kender nogle FPS (First Person Shooter) spil hvor man kan få en sniper i og med god grafik??

Jeg har COD4 og sniper elite....

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 10-03-08 17:25

I delta force serien (1-2) kunne man spille det meste af spillene som sniper. Grafikken var ok.
Mvh. MichaelSP

Kommentar
Fra : zith

Dato : 11-03-08 20:03

hehe så vidt jeg husker var grafikken faktisk meget ringe hehe.

Men ok grafik da de kom ud.

Kommentar
Fra : michaelsp

Dato : 11-03-08 22:32

Det har du nok ret i. Jeg spiller ikke så tit, og det er vel et par grafikchip-generationer siden

Kommentar
Fra : zith

Dato : 12-03-08 13:02

hehe ja skulle man da tro.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-08 13:20

Hej

Hva' med
Return to Castle Wolfenstein, Hitman 2, Serious Sam 1 og 2 eller Max Payne

Det er de få spil jeg har, syntes de er ok

mvh klaudi

Kommentar
Fra : bruuno117

Dato : 12-03-08 15:03

at kalde max payne et sniperspil er nok at sætte det på spidsen ;)

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 12-03-08 15:39

Tjaae det er de andre vel egentlig heller ik' men man kan da vælge en sniper-riffel, så lugter det da lidt af det

mvh klaudi

Accepteret svar
Fra : ups8700

Modtaget 70 point
Dato : 12-03-08 19:34

Hvad med BF2 der kan du da spille som sniper hele tiden.

Kommentar
Fra : zith

Dato : 13-03-08 09:16

hehe har bf2 og det er jeg ikke vild god til hehe...

serious sam er nu ikke lige mig det gælder som regel bare at skyde alt hvad med kan hehe sjovt nok men lidt hjerne dødt hehe :D

return to castle wolfenstein har jeg ikke spillet i LAAAAANG tid... kan slet ikke mindes der er en sniper med i det??

hitman har jeg også prøvet det var også godt nok... indtil man kommer til den bane hvor man ikke må sætte alarmen igang.... så stoppede det lige som der heheh.

Kommentar
Fra : joow

Dato : 13-03-08 22:58

Soldier of Fortune 1 og 2, meget gode spil og god grafik..

Kommentar
Fra : zith

Dato : 14-03-08 13:13

hehe SOF 1 og 2 er efterhånden ved at være gamle og grafikken er ikke noget at råbe hurra for prøvede det for ikke så længe siden hehe

Kommentar
Fra : ST_KuTaIsO

Dato : 26-03-08 09:05

Spil noget CS knægt :D

Kommentar
Fra : zith

Dato : 26-03-08 10:46

hehe nu er cs jo på en eller anden måde udmærket... det er de snipere man har der i jo også... men det er bare ikke et spil beregnet til snipere hehe da man ikke kan være mere snu end fjenden og pløffe hovedet af ham inden han kommer gående hehe.

Og cs er jo heller ikke lige et spil med den voldsomme pæne grafik hehe

Godkendelse af svar
Fra : zith

Dato : 01-04-08 12:39

Tak for svaret ups8700.

Da jeg ikke rigtig fik andre bedre svar var dit alligevel det bedste hehe